Stránka 1 z 1
Excel - filtrování
Napsal: 26 čer 2011 14:05
od miklop1
Ahoj, mám dotaz ohledně dat v excelu.
Mám List 1 a v něm data, která mají například v prvním sloupci rok (2010-2013), potřeboval bych tyto data rozdělit do listu 2 a listu 3, aby v listu dva se filtrovali data pouze s rokem 2010 a v dalším listu s rokem 2011. Když přidám nějaký řádek v listu 1 aby se automaticky pridal podle roku i do dalších listů. Nevíte jak na to?
Díky
Re: Excel - filtrování
Napsal: 26 čer 2011 14:09
od X
Je nutné je přetahovat dle roku do samostatných listů? Jde to totiž filtrovat elegantně v jednom listu ...
Re: Excel - filtrování
Napsal: 26 čer 2011 14:11
od miklop1
To vím, ale potřebuji mít v jednom listu celkový přehled a v dalších listech podle jednotlivých roků.. Kdyby se dalo proste vsechny data co jsou v 1 listu nejak duplikovat do ostatních a pote v jednotlivych listech filtrovat,ale nevim jak na to
Re: Excel - filtrování
Napsal: 26 čer 2011 14:14
od X
Zkopíruješ je a pak dáš v listech automatický filtr.
Re: Excel - filtrování
Napsal: 26 čer 2011 14:19
od miklop1
Jo to by šlo, ale já budu data v listu 1, kde budou všechny zásnamy aktualizovat, přidávat odebírat, proto bych chtěl, aby se to v tech dálších listech nejak samo aktualizovalo
Re: Excel - filtrování
Napsal: 26 čer 2011 15:18
od X
A proto je lepší mít vše v jednom listě.
Re: Excel - filtrování
Napsal: 26 čer 2011 18:37
od cmuch
Tady jsem něco stvořil
Je to pro oblast A1 - M40 listu1 pro třídění roku v sloupci A na listech 2 a 3.
Re: Excel - filtrování
Napsal: 01 črc 2011 18:15
od guest
A proč nemáte jeden list/seznam (s automatickým filtrem) a pro fajnovější filtrování kontingenční tabulku postavenou právě na tom seznamu?