Stránka 1 z 1

EXCEL-výpis textu po zaškrtnutí políčka

Napsal: 28 črc 2011 21:01
od Richiarde
Zdravím,

mohl by mi někdo poradit, jak docílím toho, aby se mi po zaškrtnutí formulářového pole vepsal do buňky předem definovaný text? Budu mít seznam formulářových políček a pouze jednu buňku do které by se měl text vepisovat. Pokud zaškrtnu více políček, vepíše se více textu.

Fungovalo mi to s funkčí když, ale narazil jsem na omezení vzorce na 255 znaků.

Děkuji za pomoc..

Re: EXCEL-výpis textu po zaškrtnutí políčka

Napsal: 29 črc 2011 07:49
od Branscombe
a) vlož soubor s demo ukázkou
b) zkus rozdělit výpočet do více buněk aby jsi obešel omezení 255 znaků

Re: EXCEL-výpis textu po zaškrtnutí políčka

Napsal: 29 črc 2011 08:27
od Richiarde
Vkládám přílohu.

nešlo by to nějak naskriptovat přes makro? Texty, které by se měly zobrazit budou někdy i delší, například několik odstavců.

Díky...

Re: EXCEL-výpis textu po zaškrtnutí políčka

Napsal: 29 črc 2011 10:09
od guest
Buňky nejsou stavěné na delší text a (nejen) textové funkce s tím mají problém. Limity se liší také podle verze Excelu. Nicméně příklad v příloze.

Re: EXCEL-výpis textu po zaškrtnutí políčka

Napsal: 29 črc 2011 12:26
od Richiarde
Díky moc, hodně mi to pomohlo!