Stránka 1 z 1

Poraďte mi s automatizací kopírování listu v Excelu *

Napsal: 30 srp 2011 08:28
od strangger
Prosím přítomné odborníky, aby se podívali jestli je možné "zautomatizovat" následující postup.

Na Listu0 mám vytvořený jako vzor prázdný formulář. V jedné z buněk je "pořadové číslo" formuláře.
mimo oblast tisku je vytvořeno tlačítko, kterým uživatel spustí následující proces:

1/ Vytvoří se nový list na posledním místě.
2/ Do nového listu, se zkopíruje prázdný formulář z listu0 včetně tlačítka, aby uživatel mohl pokračovat v práci vždy na posledním listu.
3/ V buňce formuláře "pořadové číslo" na novém Listu1 se změní číslo (ListX+1)
4/ Nový list se přejmenuje podle obsahu buňky "pořadové číslo".
5/ Takto změněný dokument se uloží, ale nezavře.
Případné odstranění listu ze sešitu by mohla provést jen oprávněná osoba.

Re: Poraďte mi s automatizací kopírování listu v Excelu *

Napsal: 30 srp 2011 08:42
od Myloš
Nevím, jestli ti to bude co platné, ale po opravě nadpisu jsem pod vláknem našel několik odkazů, z nichž by se ti možná mohl hodit ten „Excel - automatické kopírování z listu do listu a zámek list“: viewtopic.php?f=35&t=58269
To je jeden z důvodů, proč je vhodné do nadpisu popsat podrobně vše, co se tam jen vejde.