Poraďte mi s automatizací kopírování listu v Excelu *
Napsal: 30 srp 2011 08:28
Prosím přítomné odborníky, aby se podívali jestli je možné "zautomatizovat" následující postup.
Na Listu0 mám vytvořený jako vzor prázdný formulář. V jedné z buněk je "pořadové číslo" formuláře.
mimo oblast tisku je vytvořeno tlačítko, kterým uživatel spustí následující proces:
1/ Vytvoří se nový list na posledním místě.
2/ Do nového listu, se zkopíruje prázdný formulář z listu0 včetně tlačítka, aby uživatel mohl pokračovat v práci vždy na posledním listu.
3/ V buňce formuláře "pořadové číslo" na novém Listu1 se změní číslo (ListX+1)
4/ Nový list se přejmenuje podle obsahu buňky "pořadové číslo".
5/ Takto změněný dokument se uloží, ale nezavře.
Případné odstranění listu ze sešitu by mohla provést jen oprávněná osoba.
Na Listu0 mám vytvořený jako vzor prázdný formulář. V jedné z buněk je "pořadové číslo" formuláře.
mimo oblast tisku je vytvořeno tlačítko, kterým uživatel spustí následující proces:
1/ Vytvoří se nový list na posledním místě.
2/ Do nového listu, se zkopíruje prázdný formulář z listu0 včetně tlačítka, aby uživatel mohl pokračovat v práci vždy na posledním listu.
3/ V buňce formuláře "pořadové číslo" na novém Listu1 se změní číslo (ListX+1)
4/ Nový list se přejmenuje podle obsahu buňky "pořadové číslo".
5/ Takto změněný dokument se uloží, ale nezavře.
Případné odstranění listu ze sešitu by mohla provést jen oprávněná osoba.