MS Office 2003 i 2007 na jednom PC
Napsal: 04 led 2012 19:25
Zdravím,
potřebuju poradit.Potřebuju mít na jednom PC MS Office 2003 i 2007.Verzi 2003 mám na práci,v ní píšu nový dokumenty a 2007 potřebuju jen na otevření souborů co mi lidi posílaj.Nainstaloval sem tedy verzi 2007 (2003 zůstala v PC taky).Ale když sem jednou otevřel v tom 2007,tak už nejde otvírat v tom 2003.Ty dokumenty který mam uložený v 2003 se mi automaticky otevřou v 2007.Nevíte jak udělat to,aby se mi každej dokument otevřel v tý samí verzi,ve který byl vytvořenej?
potřebuju poradit.Potřebuju mít na jednom PC MS Office 2003 i 2007.Verzi 2003 mám na práci,v ní píšu nový dokumenty a 2007 potřebuju jen na otevření souborů co mi lidi posílaj.Nainstaloval sem tedy verzi 2007 (2003 zůstala v PC taky).Ale když sem jednou otevřel v tom 2007,tak už nejde otvírat v tom 2003.Ty dokumenty který mam uložený v 2003 se mi automaticky otevřou v 2007.Nevíte jak udělat to,aby se mi každej dokument otevřel v tý samí verzi,ve který byl vytvořenej?