Stránka 1 z 1

MS Office 2003 i 2007 na jednom PC

Napsal: 04 led 2012 19:25
od -Tomas-
Zdravím,
potřebuju poradit.Potřebuju mít na jednom PC MS Office 2003 i 2007.Verzi 2003 mám na práci,v ní píšu nový dokumenty a 2007 potřebuju jen na otevření souborů co mi lidi posílaj.Nainstaloval sem tedy verzi 2007 (2003 zůstala v PC taky).Ale když sem jednou otevřel v tom 2007,tak už nejde otvírat v tom 2003.Ty dokumenty který mam uložený v 2003 se mi automaticky otevřou v 2007.Nevíte jak udělat to,aby se mi každej dokument otevřel v tý samí verzi,ve který byl vytvořenej?

Re: MS Office 2003 i 2007 na jednom PC

Napsal: 04 led 2012 19:29
od Orcus
No obě nepůjdou, leda bys jedny měl nainstalovný a u druhejch použil portable verzi (což si nejsem jistej jestli je vůbec koupitelná).

Re: MS Office 2003 i 2007 na jednom PC

Napsal: 04 led 2012 20:24
od guest
1) Instalace Microsoft Office 2003.
2) Instalace Microsoft Office 2007 (2010).
3) V Office 2003 zvolte z Nápovědy volbu Rozpoznat a opravit. Tak se staré přípony vrátí k původním Office a nové zůstanou u nových.

Outlook je možné mít v systému pouze jeden. U Wordů je vhodné ještě zasáhnout do registru, aby se nehádali o přípony (na Google hledejte "NoReReg").