Stránka 1 z 1

automatický výběr oblasti tisku

Napsal: 25 led 2012 11:59
od dolphino
Ahoj,

v excelu mám na jednom listu vytvořené tabulky, které jsou plněny daty z jiných listů. Vzhledem k tomu, že nelze odhadnout velikost dat (počet řádků) v tabulkách dochází tím k tisku prázdných stránek.
Příklad tabulka č. 1, má definovoanou oblast tisku na stránkách 1 - 3,
tabulka č. 2 - stránky 4 - 10,
tabulka č. 3 - stránku 11-15.

Stává se, že je třeba pouze stránka 1, 4-7 a 11-14. Tyto Tabulku jsou automaticky seřazeny za sebe a vytištěny.

Existuje prográmek, který by dokázal definovat konec první tabulky a zařadil by druhou tabulku ihned na další list (vynechal by prázdné listy)? To samé u dalších tabulek.

Děkuji předem za pomoc.

Re: automatický výběr oblasti tisku

Napsal: 25 led 2012 13:06
od Poki
Zkuste prilozit sesit, podivam se na to...

Re: automatický výběr oblasti tisku

Napsal: 25 led 2012 13:47
od dolphino
zasílám upravený sešit. Vytvořil jsem podobný případ.

Díky předem

Re: automatický výběr oblasti tisku

Napsal: 25 led 2012 14:04
od Poki
No, tak to tezko rict, nevidim moznost, jak definovat oblast tisku. Ne, ze by to bylo nemozne, ale proste nevidim zadna data a netusim, jak si predstavujete (pozadujete) definovani toho, co ma byt vytisteno, jsou to vyplnene bunky? Nebo neco jineho? Takhle s tim propojeni na jine sesity (samozrejme je nejsem schopen aktualizovat, kdyz ty sesity nemam) fakt nemam tuseni, co presne chcete vytisknout...

Re: automatický výběr oblasti tisku

Napsal: 25 led 2012 14:42
od Azuzula
Napadlo mě třeba ty tabulky co tam máte, dát formátovat jako tabulku v excelu 2007 a 2010: záložka Domů -> Formátovat jako tabulku a přebytečné buňky na konci odstraňte, potom by se mohlo dát nastavit tisk pouze tabulek. Teoreticky samozřejmě. S definováním tisku jsem nikdy nepracovala.