Excel přesunutí a vytvoření databáze
Napsal: 02 bře 2012 16:45
Zdravím, měl bych dotaz:
chtěl bych v excelu na 1. listě vytvořit jaký si formulář (týdenní výkaz) a pak bych chtěl pomocí tlačítka, aby se mi ty hodnoty vždy uložily do nějaký databáze buď to na jiném listě nebo do accessu?
nejsžší by pro mě bylo vytvořit tabulka a pak vždy aby se ty hodnoty z jednotlivých buňěk přesouvali na 2. list a ukládaly postupně za sebou.horší je řže je to celý týden a těch sloupců je tam fakt dost navíc každý den jsou 2 položky hodiny a ks.
Chtěl bych vědět jde něco takového udělat nebo znáte nějaký snažší způsob?
chtěl bych v excelu na 1. listě vytvořit jaký si formulář (týdenní výkaz) a pak bych chtěl pomocí tlačítka, aby se mi ty hodnoty vždy uložily do nějaký databáze buď to na jiném listě nebo do accessu?
nejsžší by pro mě bylo vytvořit tabulka a pak vždy aby se ty hodnoty z jednotlivých buňěk přesouvali na 2. list a ukládaly postupně za sebou.horší je řže je to celý týden a těch sloupců je tam fakt dost navíc každý den jsou 2 položky hodiny a ks.
Chtěl bych vědět jde něco takového udělat nebo znáte nějaký snažší způsob?