Stránka 1 z 1
Odeslaná pošta = "nedoručitelné" (vyřešeno)
Napsal: 15 říj 2006 00:58
od ondrjan
Ahoj,
po napsání mailu v outlooku a odeslání se mi vrátí tato hláška:
Nedoručitelné
Tito příjemci nebyli zastiženi
Relaying temporarily denied. Cannot resolve PTR record for "xxx.xxx.xxx.xxx"
V čem může být chyba?
Díky za nápady
Ondra
Napsal: 15 říj 2006 10:45
od Rimmer
PTR záznam (PTR record) má co dočinění s DNS servery v internetu. Klidně mohlo dojít k tomu, že část emailové adresy (ta za @) nebyla správně rozeznána a proto se stal email nedoručitelným.
Jakým způsobem se připojuješ k internetu? Jaký je tvůj emailový klient a jaké je nastavení smtp a pop3 serveru? Předtím ti pošta fungovala normálně? Aaa poslední dotaz - na jiné emailové adresy ti email funguje či nikoliv?
Napsal: 15 říj 2006 11:28
od ondrjan
Poštu posílám přes seznam.POP3 mám seznam.cz a SMTP je mého poskytovatele netu SMTP.home.nextnet.cz
Při testu účtu všechno proběhne normálně. Ale odesílat z outlooku nemůžu ani na jiné emailové klienty(Zkoušel jsem např. Gmail) Předtím šla pošta normálně.
Připojení mám "bezdrát"
Nevím jestli si tady třeba někdo nehrál a něco nepřenastavil...
Napsal: 15 říj 2006 17:00
od Rimmer
Co se takhle obrátit přímo na poskytovatele nextnet?? Připadá mi, že chyba by mohla být u nich. Být tebou, určitě bych to zkusil nejdříve dotazem u nich. Máš pevnou IP nebo dynamicky přidělovanou?
Test v outlooku ti může fungovat OK, protože outlook posílá "sám sobě" - už několikrát se mi stalo, že jsem nastavoval někomu email - test outlooku proběhl ok, ale na žádnou jinou emailovou adr. jsem nic neodeslal. Chyba byla v smtp serveru poskytovatele.
Napsal: 15 říj 2006 17:06
od ondrjan
Tak si představte. Ti uličníci měnili IP adresy a všemožné nastavení a nedali mně vědět.

Děkuji Rimmerovi za rychlé odpovědi a telepatické schopnosti. PC-help nezklamal.
