Access 2007-evidence objednávek
Napsal: 17 dub 2012 23:38
Dobrý večer,
lámu si hlavu nad tím, jak vytvořit formulář a k němu odpovídající tabulku do které se budou data ukládat, pro evidenci objednávek pacientu k lékaři.
Potřebuji formulář tak, abych tam měl kalendář a když si vyberu datum, tak pod kalendářem budu mít pole s časovými úseky, do kterých pomocí pole se seznamem vyberu rodné číslo pacienta. To se mi uloží do tabulky.
Zatím mě nenapadlo řešení, které by bez problému fungovalo. Napadla mě pouze tabulka, kde je jako ID datum a za ním je hromada polí s časovými úseky. Problém je v relacích,protože v každé hodnotě může být zapsán pacient, takže bych musel rodné čísla spojit s každým časovým úsekem, což je prostě hovadina....a nebo už mi z projektu tak moc hrabe.
Budu rád za každý nápad, bohatě stačí i ten nejjednodušší,ale funkční.Tak aby si sestra prostě vybrala datum z kalendáříku a formulář j hned ukázal všechny časy,kde je na kolik objednán a které jsou volné.
lámu si hlavu nad tím, jak vytvořit formulář a k němu odpovídající tabulku do které se budou data ukládat, pro evidenci objednávek pacientu k lékaři.
Potřebuji formulář tak, abych tam měl kalendář a když si vyberu datum, tak pod kalendářem budu mít pole s časovými úseky, do kterých pomocí pole se seznamem vyberu rodné číslo pacienta. To se mi uloží do tabulky.
Zatím mě nenapadlo řešení, které by bez problému fungovalo. Napadla mě pouze tabulka, kde je jako ID datum a za ním je hromada polí s časovými úseky. Problém je v relacích,protože v každé hodnotě může být zapsán pacient, takže bych musel rodné čísla spojit s každým časovým úsekem, což je prostě hovadina....a nebo už mi z projektu tak moc hrabe.
Budu rád za každý nápad, bohatě stačí i ten nejjednodušší,ale funkční.Tak aby si sestra prostě vybrala datum z kalendáříku a formulář j hned ukázal všechny časy,kde je na kolik objednán a které jsou volné.