EXCEL: Sloučení dat z několika listů
Napsal: 28 zář 2012 18:57
Ahoj,
chtěl bych si zautomatizovat výplatní listinu.
V každém listu mám jeden pracovní den, v něm jsou jména lidí, jejich pozice a honorář, který jim náleží. Vyplácím ale vždy za několik dní a někteří lidé pracují ve více dnech a na různých pozicích.
Na výplatní listině bych potřeboval mít pro každou osobu právě JEDEN řádek a v něm všechna data, kdy pracoval (oddělené čárkou), pozice, ve kterých pracoval (oddělené čárkou) a součet honorářů, který má obdržet.
Nemyslím si, že se jedná o něco složitého, ale vůbec nevím jak na to. Prosím všechny znalé o jakoukoliv radu.
Děkuji moc, Surveyor
Více v příloze.
chtěl bych si zautomatizovat výplatní listinu.
V každém listu mám jeden pracovní den, v něm jsou jména lidí, jejich pozice a honorář, který jim náleží. Vyplácím ale vždy za několik dní a někteří lidé pracují ve více dnech a na různých pozicích.
Na výplatní listině bych potřeboval mít pro každou osobu právě JEDEN řádek a v něm všechna data, kdy pracoval (oddělené čárkou), pozice, ve kterých pracoval (oddělené čárkou) a součet honorářů, který má obdržet.
Nemyslím si, že se jedná o něco složitého, ale vůbec nevím jak na to. Prosím všechny znalé o jakoukoliv radu.
Děkuji moc, Surveyor
Více v příloze.