satik píše:Rambousek píše:Znovu: mam 144hz herni monitor a server je 128 tick. Coz mame vic snimku/s nez obnovovaci frekvence serveru. Pokud bude frekvence snimku naprosto stabilni bez propadu, tak logicky pri nastaveni 10000FPS nemuze byt pro hrace zadna vyhoda, protoze porad jsme nad frekvenci monitoru i serveru ne?
Zkusim to vysvetlit, snad to z toho bude pochopitelny:
Tickrate urcuje, jak casto se pocita fyzika/logika hry a jak casto si klient a server muzou posilat data.
ale kdyz tohle dorazi na klienta, ty to nemuzes hned vykreslovat, protoze by panacek najednou poskocil na to novy misto.
Nebo kdyz by mu trochu skakal ping, tak by se treba teleportoval o metr nebo i vic.
Od toho je ve hre interpolace, ktera to vsechno vyhladi, akorat pridava drobny zpozdeni, treba 1-2 ticky, dokonce ji muzes zapnout/vypnout a nastavit jeji velikost.
Server o te interpolaci vi a pocita s ni pri tvych strelach, ale znamena to, ze ty vsechno vidis o neco pozdeji, proto te treba obcas nekdo muze zabit, i kdyz u tebe uz to vypada, ze jsi za zdi, protoze u nej kdyz strilel jsi za zdi jeste nebyl.
Interpolace tudiz i na 30 tickovym serveru dokaze udelat obraz dokonale plynulej i treba pro 250fps na 244Hz monitoru.
Tudiz tickrate do fps a frekvence monitoru nijak nezasahuje.shamp1x píše:Satiku, ty hraješ CS:GO, co jsi za rank?
Global Elite :)
Jasan, pochopil jsem, no ale v tom pripade to tak je, ze nejakejch 200 FPS je k nicemu. Dalo by se to teda rici ze by tve PC nemelo padnout pod tick rate serveru to znamena ze pri tick rate 60 by si nemel padnout pod 60 FPS ale 200FPS ti nic neprinese pokud ti to z 200 nepada v hellu pod 60..?