Stránka 1 z 1

Bioshock Infinite

Napsal: 14 dub 2013 12:53
od sherloq
Tak co říkáte, a jak hodnotíte celkově (příběh + grafika,hratelnost,atd) u mne i přes starší engine 10/10 , snad nejlepší hra co jsem za poslední dobu hrál, jestli ne vubec nejlepší.

Re: Bioshock Infinite

Napsal: 14 dub 2013 13:20
od memphisto
Serii Bioshock mam rad a Infinite i pres stary Unreal engine je parádní. Vyzdimali z něj maximum. Grafika parádní, hratelnost a příběh super. Dle me je to hra posledniho desetileti! Hodnocení nad 90 % se vubec nedivím. Společne s Borderlands 2 jsou to best hry za posledni roky.

Odesláno z mého GT-I9100 pomocí Tapatalk 2

Re: Bioshock Infinite

Napsal: 14 dub 2013 13:23
od Clorky
8/10.
Grafika mohla být lepší, je krásná, ale textury jsou jako před 5 lety.
Je to očividně limitováno enginem a konzolemi, nemohli počkat, než výjde PS4 a dát tomu pořádné grády.

Příběhově super, provedení úžasné. Hra mě dost baví. Obtížnost bohužel dost malá, hraju to na 1999 modu a za nějakých 5 hodin jsem umřel snad dvakrát.

Re: Bioshock Infinite

Napsal: 14 dub 2013 13:33
od cerberos2
Clorky: Byl bys radši kdyby ten Bioshock byl graficky jako Crysis 3 ? Lepší zůstat u osvědčeného enginu než aby to trhalo železo :)

Za mě opravdu 10/10 ...hraní jsem si užil, hratelnost je dobrá i na 1999 mód(to je něco co se jen tak nevidí) a ten příběh je strhující.

Re: Bioshock Infinite

Napsal: 14 dub 2013 13:38
od memphisto
Docela me prekvapil na dnešní dobu hodne dlouhy game time. Cca 11 hodin se jen tak nevidí

Odesláno z mého GT-I9100 pomocí Tapatalk 2

Re: Bioshock Infinite

Napsal: 14 dub 2013 14:12
od Marfy
Velmi dobrá hra.Jsem tak v 80% hry,a je to opravdu dobře uděláno.Byl to jeden z mých očekávaných favoritů posledního půl roku.Po Far Cry 3 a Crysis 3,které jsem už dohrál je tohle taky příjemné překvapení.Dobrý je i systém nápovědy zelenou šipkou.Snad jediné místo kde jsem se zasekl bylo u výtahu,kde jsem nevěděl co mám dělat a ono stačilo sebrat knížku,pod kterou byl napsán kód k výtahu. :thumbup:

Re: Bioshock Infinite

Napsal: 14 dub 2013 14:20
od sherloq
Jen škoda že to prostředí není víc interaktivní spíš vůbec.

Re: Bioshock Infinite

Napsal: 14 dub 2013 14:39
od Clorky
Nechci, aby to běželo na Cryenginu. Chci, aby pobrali rozum autoři a začali se soustředit na práci s texturama. Je takový problém udělat 2048x2048 zdi nebo 4096x4096 plakáty, aby to vypadalo pořádně? Dyť takovou práci zvládne amatérský modder. To není jenom u téhle hry, dyť Skyrim je k zblití. Graficky nádherný a celé to podkopávaj nekvalitní textury (i s tím pseudo-HD patchem, co vydala Bethesda).

Jinak hra je skvělá, ale jak jsem psal - nízká obtížnost. BTW.
cerberos02: co přesně se na modu 1999 nevidí? Já jsem si celkem jistý, že to má být nějaký HC mód, něco jako v Falloutu NV. Ničeho, než hlášky, že když zemřu bez peněz, tak že mě to neoživí a vypnutého 'našeptávače' jsem si nevšiml.

Re: Bioshock Infinite

Napsal: 14 dub 2013 14:51
od Adys301
Nechci, aby to běželo na Cryenginu. Chci, aby pobrali rozum autoři a začali se soustředit na práci s texturama. Je takový problém udělat 2048x2048 zdi nebo 4096x4096 plakáty, aby to vypadalo pořádně? Dyť takovou práci zvládne amatérský modder. To není jenom u téhle hry, dyť Skyrim je k zblití. Graficky nádherný a celé to podkopávaj nekvalitní textury (i s tím pseudo-HD patchem, co vydala Bethesda).


S tím má problém spousta her. V tom Skyrimu je to až k pláči, když vidím mrtvého draugira, který nemá ani rozlišené prsty.

Re: Bioshock Infinite

Napsal: 14 dub 2013 18:54
od Zba
A jak je to u této hry s reálnou náročností na hw?

Re: Bioshock Infinite

Napsal: 14 dub 2013 22:33
od memphisto
Mrkni na pctuning.cz byly tam testy. Hraju v pohode na střední 1600x900 na GTS 450.

Odesláno z mého GT-I9100 pomocí Tapatalk 2

Re: Bioshock Infinite

Napsal: 16 dub 2013 12:32
od petr22
Celou hru jsem cekal, kdy budou mista znama z traleru - a ono nic

V trailerech to vypadalo o trochu lepe nez obvykly scenar dojdu do bodu XY a hra vypusti 10 potvor. Velke plus maji u me autori za nepritomnost potvor, ktere se teleportuji (coz vysvetluje jejich nahodne umistovani hraci do zad, jako v Bioshocku).