Stránka 1 z 1

nastavení grafika ve hrách

Napsal: 13 črc 2014 02:25
od sharal
Zdravím,
mohl by mi prosím Vás někdo znalý vysvětlit, co znamenají všechny ty nastavení grafiky a efektů ve hrách jako např. MSAA, HBAO, TXAA, AF, Post Processing atd? Stačí aspon vypsat celý název těch zkratek nebo hodit nějaký odkaz kde to je vysvětlený, alespon v angličtině. Byl bych za to velmi vděčný. Docela by mě to zajímalo, abych věděl co která blbost dělá. Ty základní věci jako anti-aliasing apod. trochu znám, ale v dnešních hrách toho je strašně moc a ještě všechno ve zkratkách. Aby se v tom prase vyznalo :D

Díky, Sharal

Re: nastavení grafika ve hrách

Napsal: 13 črc 2014 09:47
od MaxDel

Re: nastavení grafika ve hrách

Napsal: 13 črc 2014 19:38
od sharal
Paráda, už to tak nějak chápu. Takže xxAA je vždy nějakej typ anti-aliasingu, anisotropic filtering zaostřuje a zlepěuje kvalitu textur, a když zapnu post processing tak to zapne všechny efekty jako HDR, bloom, ambient occlusion atd. pokud nejdou nastavit každý zvlášť?
Díky moc za odpověd :)

Re: nastavení grafika ve hrách

Napsal: 13 črc 2014 19:43
od sojkin626
To už záleží na hře, jestli jdou nastavit jednotlivé efekty zvlášt nebo ne.

Re: nastavení grafika ve hrách

Napsal: 13 črc 2014 20:07
od Oxxid
HDR & Ambient Occlusion jsou docela dobre veci, bloom ovsem nemusim. FXXA vicemene pouze rozmazava obraz, radoby vyhlazovani zadarmo...

Re: nastavení grafika ve hrách

Napsal: 13 črc 2014 21:23
od sharal
FXAA by mělo práve zaostřit hrany ne? Aby to nebylo "zubatý". Musim to v nějaký hře pořádně všechno vyzkoušet jak to vypadá. Většinou to prostě zapnu všechno a celkově to vypadá slušně :D