RaegiCZ jak už tu někdo psal reinstal nepomuže.
http://forums.na.leagueoflegends.com/bo ... ?t=4557853Je to v ajině ale jesli nejsi schopnej si to přeložit tak jednoduše to tu nějak napíšu do českého jazyka.
1)Je možné že tvůj antivirák AVG asi nepovoluje Lolko.
Zkus dát do lolko do výjimky a pak znova spustit
2) Jesli to nepomuže tak to zkus spustit jako správce
.................................................................................
Překlad
► Zobrazit spoiler
Dobrý den, přítel! S trochou výzkumu, jsem našel několik možných řešení vašich problémů, které mohou pracovat! 1). Za prvé, chyba klienta zpráva, která se objeví (chyba 0xc0000022) je kritická okno systémová chyba, která se vyskytuje v některých aplikacích. Viděl jsem to chyba nastat mnoho časů a v jednom konkrétním případě s kamarádkou to bylo kvůli "AVG antivirus" s ohledem na soubor klient být virus a tak nedovolí, aby to správně spustit. Já doporučuji zkusit velet žádný antivirus, musíte povolit League of Legends jako bezpečné souboru jako první. administrátorská práva by mohla být také příčinou tohoto. Pokud spustíte na Windows 7, doporučuji zkusit pravým tlačítkem myši na LoL a běží to jako správce. Zkuste to taky. Pokud všechno ostatní selže, tak bych silně naznačují, běží vestavěný opravy nástroj na horní části Patcher. Ikona vypadá jako zařízení . 2). Druhý problém, který mají na klíče nefungují ve hře může být z různých důvodů. Jedním z možných řešení jsem zjistil, že obnoví klíčová vazby byl nalezen v sekci Wrenchmen Toolbox tohoto fóra:... NEHLEDEJ V TOM NĚJAK ZAZRAK ČEŠTINU NECHTĚL JSEM TO CELÉ PŘEPISOVAT RUČNĚ ALE BER TO TAK ŽE JE TO ASPOŇ NĚCO