Demo co dokáže DX12, ačkoliv k tomuto bylo mzapotřebí 4x SLI gráfáren :)
Re: DirectX12 technologie, WIn10 atd
Napsal: 02 kvě 2015 12:10
od behavioralista
Jo aspoň známe minimální požadavky:4x GTX TITAN.
Příspěvek není k dispozici
Napsal: 02 kvě 2015 13:44
od IDVert3X
[smazáno uživatelem]
Re: DirectX12 technologie, WIn10 atd
Napsal: 02 kvě 2015 13:54
od petr22
Podpora Windows 7 skoncila pred 3 mesici, tudiz je jasne ze nic noveho na ne uz nebude.
Aero ani nic jineho postaveneho na starem Win32 API tam urcite nikdo davat nebude, kdyz se prechazi na WinRT.
Příspěvek není k dispozici
Napsal: 02 kvě 2015 13:56
od IDVert3X
[smazáno uživatelem]
Re: DirectX12 technologie, WIn10 atd
Napsal: 02 kvě 2015 14:07
od petr22
Nezapomen ze Plocha ve Windows 8/10 neni nic jineho nez WinRT aplikace
Tudiz je hodne nepravdepodobne, ze Aero na tom muze fungovat.
Pozor - graficke rozhrani muze vypadat jakkoliv, muze byt klidne pruhledne a vypadat uplne stejne jako Aero ve Windows 7. Ale pod tim bude neco uplne jineho.
Staci udelat par her pro DX 12 a sbohem Windows 7.