Stránka 1 z 1

Diablo 2 a Battle.net

Napsal: 16 bře 2005 09:20
od ladza
dálší trabl s originál hrou, (jestli náhodou ty craklý hry nejsou lepší 8) )

mám originál Lord of Destruction a Diablo 2, koupil jsem to loni v USA, byl jsem tam rok takže sem to tam i hrál, a to je ten problém, když se přihlašuju na battle.net, tak mi to hlásí že CD key je používán jiným hráčem, jejich Support mi nabídl následující řešení:

We suggest you use some form of tracking to make sure your mail gets to Blizzard Entertainment. If we do not receive your package we can not send the replacement.
For all situations a note is required that explains what happened, what is needed, your full name, your phone number, and a return address.
Note: There will be no charge to replace your CD-Key as long as you send in the original CD-Case with the original CD-Key sticker attached to it. Once we receive your package, we will disable the existing CD-Key and assign you a new one and return it to you by mail. You will need to mail in the CD case for the replacement CD-Key to the P.O. box listed below.
If the CD case is missing then there will be a fee of $10 for your key replacement. In this instance, the existing key will not be disabled. You can send the manual or game CD with a $10 US dollar money order for each CD-Key replacement, no personal check or cash will be accepted. If it has been less than 90 days since you have purchased the game and you include a copy of the sales receipt showing the purchase date within 90 days, the $10 fee will be waived.
Please allow 2-4 weeks for processing and return shipping.

Please send all necessary materials to the following address:
CD-Key Replacement
Blizzard Entertainment
P.O. Box 18979
Irvine, CA 92623


jenže komu se chce něco posílat do Ameriky, nemáte někdo nějaké řešení, třeba jinej CD key, kterej bych mohl použít?

Dík

Napsal: 16 bře 2005 17:20
od miras
Nevím, napadá mě zjistit kdo zastupuje Blizard tady u nás, a zkusit se obrátit na českýho distributora týhle hry...

Napsal: 17 bře 2005 17:22
od Rimmer
Jak rika Miras, zkusit se obratit na evropske zastoupeni spolecnosti...

S cernym CD-Key asi neuspejes. A pripadneho zaslani do USA bych se nebal. Nedavno jsem posilal na reklamaci mp3 prehravac do Anglie no a behem 14-ti dnu jsem ho mel zpet - novy :wink:

Napsal: 19 bře 2005 18:56
od ladza
Takže v ČR zastupuje Blizzard (alespoň dle jejich webu) firma Cenega, na jejichž mail je odkaz přímo v supportu na battle.net

Poslal jsem jim již tři e-maily a vůbec na ně nereagovali, mohli by alespoň napsat, že s tím nic udělat nemůžou, ale vůbec nereagovat? To mi nepřipadá jako kvalitní a profesionální zastoupení společnosti Blizzard v ČR. :!:

Napsal: 19 bře 2005 19:25
od miras
Tři dny je krátká doba, ještě jim chvilku dej, třeba se ozvou. Dřív jak za tejden bych odpověď nečekal...

Napsal: 20 bře 2005 13:15
od ladza
týden :?: :!: :?:

EA games mi vždy odpověděli do 24 hodin :!: :!: :!:

Napsal: 20 bře 2005 13:24
od miras
V EA si asi víc váží svejch zákazníků... Máš teda si dvě možnosti. Poslat to do ameriky a doufat že to půjde hladce, nebo vytrvat a psát do Cenegy tak dlouho než se někdo uráčí odpovědět... Dávej zprávám vysokou důležitost, nech si posílat potvrzení o přečtení... Nemůžou tě ignorovat donekonečna :wink: