Stránka 1 z 1

CS:GO Hra se trhá při 100 FPS

Napsal: 19 pro 2015 13:35
od krist78
Ahoj, mám problém, který mě neskutečně vytáčí.
Hraju CS:GO a vyšel update, při kterém každému droply FPS tak o 50 cca.
Mě to droplo z 200 na 100-150 a stejně se mi hra tak trochu trhá jakoby.
Nevím, jak to popsat přesně, ale jde vidět, že to nejede čistě.
FPS dropne někdy na 80, ale pořád to je super FPS.
Nevíte, co to je ?
PS : Zkoušel jsem reinstall,překopat všechno nastavení.
PS 2 : Napadlo mě, že to může být nedostatečnou RAM (2gb, 4 mi odešly).
Ale před updatem vše bylo OK a navíc bych neměl asi 100 FPS.

Re: CS:GO Hra se trhá při 100 FPS

Napsal: 19 pro 2015 14:43
od socirel
Ahoj, ramkou to může být jestli máš jen 2 gb tak to ti sežere jen os, chtělo by to minimálně 4 gb, nejlépe 8.
Jaký máš zbytek pc ?
Poslední update CS GO to je kapitola sama pro sebe :evil:

Re: CS:GO Hra se trhá při 100 FPS

Napsal: 19 pro 2015 15:07
od DarkMoon97
Ehm, ten update byl už před jakou dobou, teď už to většině lidí jede jako předtím (mně snad ještě líp).
Jinak 2GB RAM je opravdu málo, to se divím, že se to vůbec spustí.

Re: CS:GO Hra se trhá při 100 FPS

Napsal: 19 pro 2015 16:12
od satik
malá RAM může způsobovat lagy, rozhodně bych nejdřív upgradoval aspoň na těch 6GB

Re: CS:GO Hra se trhá při 100 FPS

Napsal: 19 pro 2015 16:16
od midder
Viděl jsem na WIndows 7 s 2gb RAM jak týpek hrál CS:GO na 40-60 fps, takže v tom bych takový problém neviděl.

Re: CS:GO Hra se trhá při 100 FPS

Napsal: 19 pro 2015 17:08
od krist78
Mám 2gb RAM a FPS 100, zbytek je dobrý, říkám, že mi nějak část ramky odešla.
Ale vše bylo v pořádku, najednou cítím stuttering.

Re: CS:GO Hra se trhá při 100 FPS

Napsal: 09 srp 2016 09:05
od xpedros
Zkus zapnout ve Win v nastavení grafárny vsync on (vertikální synchronizace obrazu). A opakovací frekvenci monitoru nastav na 60Hz nebo 120Hz, podle možností. Jinak pokud ve hře kolísá FPS, tak může docházet k tomu cukání a trhání obrazu, hlavně při prudších pohybech do stran nebo otáčení. To se projevuje hlavně u náročnějších her, pokud hardware nestíhá počítat scénu.