Dobrý den, chtěl bych poprosit o informaci, zda je nějaká možnost snížit server delay herního serveru z pozice hráče, co je na tento server připojený.
Jedná se o hru Age of Wulin, která je při PVP velmi závislá na pingu. Problém je, že můj ping se ve hře pohybuje kolem 300ms, i přesto, že server je ve Frankfurtu a já v Madridu. Připojení co mám je ftth 300/30Mbit.
Zkoušel jsem si propinknout server pomocí utilitky co se jmenuje pingplotter a to co mi vylezlo bylo stabilních 35ms (to myslím hezky odpovídá vzdálenosti o serveru)
To co je problém, je to, že mi hra hlásí pingy kolem 300ms, s tím, že herní utilita ukazuje parametry: delay internetu - 35 ms a delay serveru (kolísá mezi) 40-400ms.
Problém je ten, že někteří hráči tenhle problém nemají ani s horším připojením a na horší lokaci. Trošku to smrdí špatně adresováním packetů ve směru server > hráč, nebo něčím takovým.
Tuším, že znám odpověď ale radši bych to slyšel od profíků. Dá se s tímto něco dělat z pozice hráče?
Pomůže nějaká utilitka na routování packetů a nebo je server delay plně závislý pouze a pouze na serveru?
Předem děkuji
Age of Wulin vysoký server delay
Age of Wulin vysoký server delay
AMD Ryzen 5 5500 3,6 GHz, ASRock B550 Phantom Gaming 4,Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz SanDisk SSD PLUS 480GB, Sapphire Pulse RX 580 8GB, Gigabyte P650B 650W 80 Plus Bronze
-
- Mohlo by vás zajímat
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 2
- 4217
-
od pcmaker
Zobrazit poslední příspěvek
07 bře 2025 18:37
-
- 7
- 3406
-
od petrvorisek
Zobrazit poslední příspěvek
05 led 2025 16:26
-
- 2
- 1552
-
od DeNNI85
Zobrazit poslední příspěvek
11 bře 2025 21:32
-
- 0
- 3513
-
od aloe
Zobrazit poslední příspěvek
27 čer 2024 22:18
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů