Age of Wulin vysoký server delay
Napsal: 02 lis 2016 12:08
Dobrý den, chtěl bych poprosit o informaci, zda je nějaká možnost snížit server delay herního serveru z pozice hráče, co je na tento server připojený.
Jedná se o hru Age of Wulin, která je při PVP velmi závislá na pingu. Problém je, že můj ping se ve hře pohybuje kolem 300ms, i přesto, že server je ve Frankfurtu a já v Madridu. Připojení co mám je ftth 300/30Mbit.
Zkoušel jsem si propinknout server pomocí utilitky co se jmenuje pingplotter a to co mi vylezlo bylo stabilních 35ms (to myslím hezky odpovídá vzdálenosti o serveru)
To co je problém, je to, že mi hra hlásí pingy kolem 300ms, s tím, že herní utilita ukazuje parametry: delay internetu - 35 ms a delay serveru (kolísá mezi) 40-400ms.
Problém je ten, že někteří hráči tenhle problém nemají ani s horším připojením a na horší lokaci. Trošku to smrdí špatně adresováním packetů ve směru server > hráč, nebo něčím takovým.
Tuším, že znám odpověď ale radši bych to slyšel od profíků. Dá se s tímto něco dělat z pozice hráče?
Pomůže nějaká utilitka na routování packetů a nebo je server delay plně závislý pouze a pouze na serveru?
Předem děkuji
Jedná se o hru Age of Wulin, která je při PVP velmi závislá na pingu. Problém je, že můj ping se ve hře pohybuje kolem 300ms, i přesto, že server je ve Frankfurtu a já v Madridu. Připojení co mám je ftth 300/30Mbit.
Zkoušel jsem si propinknout server pomocí utilitky co se jmenuje pingplotter a to co mi vylezlo bylo stabilních 35ms (to myslím hezky odpovídá vzdálenosti o serveru)
To co je problém, je to, že mi hra hlásí pingy kolem 300ms, s tím, že herní utilita ukazuje parametry: delay internetu - 35 ms a delay serveru (kolísá mezi) 40-400ms.
Problém je ten, že někteří hráči tenhle problém nemají ani s horším připojením a na horší lokaci. Trošku to smrdí špatně adresováním packetů ve směru server > hráč, nebo něčím takovým.
Tuším, že znám odpověď ale radši bych to slyšel od profíků. Dá se s tímto něco dělat z pozice hráče?
Pomůže nějaká utilitka na routování packetů a nebo je server delay plně závislý pouze a pouze na serveru?
Předem děkuji