Stránka 1 z 8
Cs:Go =FPS
Napsal: 03 dub 2017 15:29
od Rambousek
Zdravim, chtel bych se zeptat na FPS u CS:GO. Procitam fora, kdy lidi resi jak maji 200FPS a podobne a jak je to lepsi hrani.. Neni to hovadina? Cetl jsem, ze servery maji tick rate 64-128max tak 200FPS mi pripada jako zbytecny nesmysl? Nebo mi neco unika?
Re: Cs:Go =FPS
Napsal: 03 dub 2017 16:24
od Turion
FPS máš kolik snímků vyrobí grafika a tickrate kolikrát se obnoví data v komunikaci serveru.
Re: Cs:Go =FPS
Napsal: 03 dub 2017 16:30
od Rambousek
Jasný, tomu naprosto rozumim, proto se ptam proc vlastne lidi resi tak vysoke FPS? Kdyz mam 144hz monitor a server bude mit tick rate 128 tak vse nad 128FPS, respektive nad 144 FPS je preci k nicemu? ... Proto se ptam.. Jestli to jak lidi resi tak vysoke FPS je jen lidska hloupost a nebo jsem blbej ja a neco mi uniklo

Re: Cs:Go =FPS
Napsal: 03 dub 2017 16:35
od Turion
Ale to se vztahuje jen k objektům co mění polohu a musí se aktualizovat přes server. Mapu máš u sebe v PC, takže tu můžeš obraz obnovovat rychlejc, když se nepřenáší přes síť.
Re: Cs:Go =FPS
Napsal: 03 dub 2017 16:54
od Rambousek
Jasný, tomu opravdu rozumim

Mozna si me nepochopil... Lidi prave resi to, ze cim vic FPS mas, tim lip jsi na tom oproti ostatnim hracum a predhaneji se, ze ten ma 200FPS a ten zase 250... To mi prave ze prislo jako blbost ne? Kdyz budu mit server co ma rekneme 144Tick a monitor co ma 144hz tak ve finale kazdej snimek navic prece nemuze mit vyhodu pro online hru a ani pro uzivatele. Uzivatel preci uvidi maximalne tolik, kolim zvladne monitor a server zase tolik, kolik je jeho tick.. Proto se radeji ptam, jestli v tom jeste neni neco jineho o cem nevim a co by pak melo na serveru jakousi vyhodu kdyz mas vic FPS nez je obnovovaci frekvence monitoru a tick serveru?
Re: Cs:Go =FPS
Napsal: 03 dub 2017 17:21
od satik
Jedna z veci je to, ze ty ty vykresleny screeny nevidis hned, chvili taky trva monitoru, nez je zobrazi - vidis obraz, ktery uz je pozadu. A cim vic fps, tim aktualnejsi ten obraz vidis, takze ten duvod je input lag.
Dalsi vec je, ze kdyz mas fps tesne pod obnovovaci frekvenci, tak ti obraz muze trochu zadrhavat, protoze se obcas stane, ze treba dva framy po sobe uvidis na kusu monitoru stejnej obraz, to pak prave zpusobuje stuttering.
Navic kdyz mas X fps, tak treba ve smoku, pri strelbe apod. ti ty fpska muzou klesat, takze je dobry mit nakou rezervu.
Prave nekde od 200-300 fps nahoru uz to je celkem fuk, jestli mas jeste vic nebo ne, ale aspon tech 200 je dobry mit na pohodovy bezproblemovy hrani na 144Hz, idealne kolem 300.
Re: Cs:Go =FPS
Napsal: 03 dub 2017 17:56
od behavioralista
Ty když budeš mít plácnu 95 snímků oproti mě,když budu mít plácnu 400 snímků,tak i když ty vystřelíš dřív než já,tak stejně budeš mrtví ty.Když to zjednoduším,když budou mít všichni okolo víc snímku než ty,tak jsi v podstatě v prdeli.
Re: Cs:Go =FPS
Napsal: 03 dub 2017 17:56
od behavioralista
Smazáno.Duplikát.
Re: Cs:Go =FPS
Napsal: 03 dub 2017 18:06
od Turion
To byl zase vtip.
Re: Cs:Go =FPS
Napsal: 04 dub 2017 11:14
od Rambousek
Aha, tak ze jde jen o input lag? S propady snimku problem nemam naopak si musim nastavovat limit FPS na 250, protoze v te hre mi lezou snimky do nesmyslu a piska mi pak grafika. Navic mi pripada, ze nad obnovovaci frekvenci monitoru mi zacina obraz trochu vlnet, nebo jak to popsat,..hazet..a k tomu kdyz jsem se docetl, ze servery maji tick max 128 tak mi pripadalo jako pitomost mit vic nez 144.
Jeste teda jeden dotaz co se deje, kdyz nastavuji FPS limit, tzn ze grafika tzv bufferuje snimky tak aby lezli do monitoru v pozadovane výši, nebo tim omezuju GPU?
Re: Cs:Go =FPS
Napsal: 04 dub 2017 11:51
od Turion
Stačí, když omezíš FPS podle Hz monitoru nebo když to nebude dobrý +1-2FPS. Takže na 60Hz monitor nastav třeba 62FPS. Grafika nebude zbytečně vytvářet snímky a bude chladnější a míň žrát proudu.
Re: Cs:Go =FPS
Napsal: 04 dub 2017 12:18
od petr22
"To byl zase vtip."
Nez napises ze je to vtip, over si jestli to neni pravda. Omezit fps v CS:GO na 60 - to si tazatel moc nezahraje........
CS:GO je jedna z her, kde je herni fyzika zavisla na fps ve hre - takze s pouhymi 60 fps skutecne nemas sanci proti hraci ktery ma 400 fps. CS:GO navic neni o grafice, ale hlavne o vykonu procesoru - i ta nejvykonnejsi I7 muze byt zatizena na 100% a grafika se flaka.
V CS:GO plati ze cim vice fps, tim lepe - proto ta honba za 400+ fps. U naproste vetsiny her to samozrejmne neplati, protoze nekolik set fps nedava zadnbou vyhodu, naopak.