Stránka 1 z 1

Division 2 - problém s myší + pády

Napsal: 20 bře 2019 07:02
od Samecek
Ahoj.

Mam trochu problém Division 2. Hra mi běží v pohodě, ale občas mi na pár vteřin (2-3) zblbne myš stylem, jako by špatně snímal senzor, nebo spadlo DPI myši na hrozně malou hodnotu a pak se vrátí do normálu. U žádný jiný hry mi to nedělá, takže nepředpokládam problém na straně myši (Roccat Kone pure optical) Neděje se to pravidělně v nějaký konkrétní situaci/scéně/místě na mapě ani jestli jedu na DX11 nebo DX12. Výskyt je čistě nahodnej. Hradju na kombinaci vysokých a ultra detailů, tak jsem podezříval nedostatek výkonu CPU/GPU, ale vytížení je +-80% CPU a +- 90% GPU tak to by nemusel bejt problém. Navíc při zmíněných problémech běží okolní hra bez záseků nebo lagů. Nějaký nápad/možnosti, kde by moh být problém?

Jinak padání pod DX12 předpokládám netrápí jenom mě a pracuje se na tom?

Díky.

Re: Division 2 - problém s myší + pády

Napsal: 22 bře 2019 10:22
od DesperadoKHY
Ahoj, a co ti to psalo za hlášku po zpomalení myši?
Pokud ti to nepsali nic, na vině je slapší GPU nebo komplet.

Re: Division 2 - problém s myší + pády

Napsal: 22 bře 2019 10:26
od petr22
Mas pouze 4 jadrovy procesor a je to hra od Ubisoftu.

Bude to podobne jako AC Odyssey, chce to sestijadro.

Nebo zkusit pockat, az Ubisoft odstrani aspon zakladni bugy,
branici v hrani hry. Od Ubisoftu snad jeste nevysla hra ktera by
neobsahovala vylozene fatalni chyby.

Re: Division 2 - problém s myší + pády

Napsal: 23 bře 2019 09:51
od Samecek
DesperadoKHY - Žádnou hlášku to nepsalo, je to vpodstatě jako zásek hry když neni výkon, ale chová se tak jenom kurzor ale zbytek hry běží uplně normálně.

petr22 - taky jsem myslel že chybí výkon, ale když ani CPU ani GPU neni vytíženo na 100%?

Jinak další poznatek, děje se to většinou při běhu, nebo zpomalení těsně po běhu (a nezáleží na lokalitě, ani složitosti okolí). Při přestřelkách se mi to snad nestalo.

Re: Division 2 - problém s myší + pády

Napsal: 23 bře 2019 14:20
od vagiclean
Blbost. 4 jádro bohatě dostačuje a grafika je taky OK.

Stáhni detaily na vysoké a hrej na DX12. Co teploty? Jsou OK?

Re: Division 2 - problém s myší + pády

Napsal: 23 bře 2019 14:37
od Samecek
CPU max 68°C
GPU max 70-80°C jak kdy

Detaily mam vysoké a kde to jde tak ultra a stíny na střední

Re: Division 2 - problém s myší + pády

Napsal: 23 bře 2019 19:09
od petr22
On bohuzel vykon jader neni jediny bottleneck procesoru, lze narazit na jiny limit
aniz by jadra byla zatizena na 100%. Intel ma na to ke stazeni nastroje, kde vidis
i dalsi parametry procesoru.

Presne stejne se chova dalsi hra od Ubisoftu - AC Odyssey - na 4 jadru, na 6 jadru
to nedela. Staci se podivat tady na foru jak jsme to opakovane resili, upgrade ze
4 jadrove I5 6 a 7 generace na Ryzen 2600 nebo I5 8/9 generace Intelu to vyresil.

Je treba si zvykat an to, ze 4 jadra jsou ve spouste novych her bottleneck a ze na
sesti a videjadrech to zkratka pobezi lepe.

Je se to po dalsim snizeni zateze cpu (stahnout detaily ve hre) zlepsi, je to temer
urcite nejakym limitem procesoru.

A jak jsem rikal - muze to vyresit i dalsi patch, hry Ubisoftu jsou v dobe vydani
tradicne zabugovane ze se na nekterych pocitacich vubec nedaji hrat.

Re: Division 2 - problém s myší + pády

Napsal: 24 bře 2019 15:37
od vagiclean
CPU to nebude. Mám i5 4460 a na vysoké detaily to jede úplně plynule. ALE musím mít zaplou podporu DX12, aby to jelo na více jader. Při DX11 mám FPS 40-45. 6ti jádro bude logicky lepší, ale starší 4 jádro ještě taky stačí.

Možná jestli to není kvůli horší optimalizaci na nvidii karty? Protože jinak nevím kde bude problém...

Edit: Tak to bude u nvidia karet a už se to i řeší
https://forums.ubi.com/showthread.php/2 ... hing/page9

Re: Division 2 - problém s myší + pády

Napsal: 25 bře 2019 07:14
od Samecek
Na DX12 jedu taky. Ale možná že by to nakonec moh bejt bug, protože mam pocit, že v betě se mi to nestávalo i když si teď nejsem uplně jsitej. Až se k tomu dostanu, zkusim teda ztáhnout detaily třeba na střední a uvidim, jestli to přestane.