CS:GO a Multithread rendering
Napsal: 19 bře 2020 11:44
Zdravím,
dnes jsem si po dlohé době zapnul goučka na noťasu (Lenovo G500 Pentium 2020m 2c/2t, 8 ramky, integrovaná grafika) a pohrabal jsem se v nastavení aby to tak trochu bylo hratelný
no a zjistil jsem že na vypnutý multithread rendering mi to jede líp než kdyby byl zapnutý.
když jsem si hledal co to multithread rendering znamená, tak jsem dospěl k názoru že když to je zapnutý, tak by ta hra měla jet líp
- ale nevím jestli jsem to dobře pochopil....
Moje otázka zní, co to multithread rendering znamená?
díky za odpovědi, přeji hezký den.
dnes jsem si po dlohé době zapnul goučka na noťasu (Lenovo G500 Pentium 2020m 2c/2t, 8 ramky, integrovaná grafika) a pohrabal jsem se v nastavení aby to tak trochu bylo hratelný

když jsem si hledal co to multithread rendering znamená, tak jsem dospěl k názoru že když to je zapnutý, tak by ta hra měla jet líp

Moje otázka zní, co to multithread rendering znamená?
díky za odpovědi, přeji hezký den.