Stránka 1 z 1
Zapnutí ray-tracingu
Napsal: 02 kvě 2020 16:03
od Spritely22
Dobrý den, nedávno jsem si koupil GPU RTX 2070s, chtěl bych využít ray-tracingu, otestovat ho ve hrát jako třeba gta5, minecraft a další.Ovšem netuším jak ho ve hrách zapnout, a na internetu jsem témeř nic nenašel.
Prosím o radu.Předem děkuji.
Re: Zapnutí ray-tracingu
Napsal: 02 kvě 2020 16:17
od petr22
RTX samozrejmne muzes nativne vyuzit jen ve hrach, ktere ho podporuji.
Pripadne muzes vyzkouset toto:
https://reshade.me/
Re: Zapnutí ray-tracingu
Napsal: 02 kvě 2020 16:31
od Karrex
Pokud vím, je to vždy v nastavení dané hry.
Re: Zapnutí ray-tracingu
Napsal: 02 kvě 2020 16:38
od petr22
Zrovna GTA V a Minecraft potrebuji neoficialni modifikace.
Jako ciste technicky - tech her s nativni podporou RTX zrovna moc neni.
Nvidia si myslela jak se vsichni z RTX posadi na zadek a ono ne, navic v tech
hrach kde podpora je je to dokaze velice slusne zpomalit.
Re: Zapnutí ray-tracingu
Napsal: 02 kvě 2020 16:42
od Karrex
GTA asi no.
Ale Minecraft uvedl podporu RTX jestli se nepletu? Nvidia se tím nějak chlubila ne?
Re: Zapnutí ray-tracingu
Napsal: 02 kvě 2020 17:41
od petr22
Koukam ze ofiko beta vysla pred 14 dnema:
https://www.nvidia.com/cs-cz/geforce/ne ... load-play/Minecraft je jedna z her, kde by to ten Raytracing mohlo zvladat aniz by se hra brutalne zpomalila.
Nvidia holt vyvinula technologii, na kterou vykon gpu nestaci a ktera skoro v zadne karte neni
a ocekava, ze z ni bude standard. Clovek si zaplati kartu s podporu RTX, tesi se na Raytracing a ejhle:
https://www.digitaltrends.com/computing ... y-tracing/Ano, toto jsou VSECHNY hry s podporu RTX - vsech 14 her..... ostatni hry viz vyse (Reshade).
Bohuzel nejake vetsi rozsireni RTX nelze ocekavat dokud karta za 3000 Kc nebude mit vykon
Geforce 2080, protoze zapnourt RTX na necem jako je Geforce 1650 tak ma hra 5 fps.
Re: Zapnutí ray-tracingu
Napsal: 02 kvě 2020 17:51
od Spritely22
Přesně jak říkáte, zas taková sláva to rozhodně není.
Re: Zapnutí ray-tracingu
Napsal: 02 kvě 2020 18:12
od Michael850
Tak ono to je tím, že v Turingu je těch RT jader strašně málo než by bylo třeba, snad i u RTX 2080 Ti to je furt takový entry-level do "RT světa", ale už je to na úrovni, kdy se to dá zapnout - CUDA jádra poskytnou dostatek výkonu a zároveň u této grafiky zapnutím RT zas nedostaneš takový velký hit a drop FPS. U RTX 2070S to budeš mít takové dost s kompromisy a třeba dávat to k RTX 2060S a tvářit se, že to RT zvládne mít aktivní, to už je asi pokus o hodně špatný vtip. Na RT bude rozhodně víc použitelný až Ampér, co jsem se díval, tak snad i taková RTX 3060 by už měla mít myslím skoro stejný počet RT jader jako teď má RTX 2080 Ti a celkově bude dost značný posun ve výkonu, vypadá to, že AMD se už daří je s Navi solidně popohanět, třeba už RTX 3070 má zase překonat i 2080 Ti, což je rozhodně pěkný posun. AMD slibovalo, že pokud budou podporovat RT, tak to bude použitelné na všech modelech z té nové řady, ne jen na nějakém high endu, takže pokud to opravdu dodrží, tak to už musí být očividně taky solidně výkonné.
Navíc ten RT se většinou nepoužívá ani na celou scénu, ale třeba jen na omezené množství stínů, kdyby se využíval opravdu plný potenciál, tak ty hry vypadají úplně jinak, ale budeš z nich mít spíš obrázkové prezentace. Teď bude trend asi takový se zaměřovat hlavně na todle a zlepšovat tu míru použitelnosti.