Stránka 1 z 1

Hra od syna 3

Napsal: 30 bře 2022 19:22
od liborek
Tak dávám k posouzení třetí hru co synek vytvořil. Opět bych rád věděl co je na tom dobrého a co špatného.Zatím samozřejmě nejde ani tak o herní mechanismy/kdo zná, tak je to styl Total War/Učí se za chodu. Hra není ještě zdaleka hotová, ale nějaká ukázka tu je. :D Dík za, jakékoli, názory. Jsou tam ještě i dvě další, starší, videa od této hry.
https://youtu.be/YGgi1PnMOq4

Na upozornění autora hry opraveno. Nejedná se trailer, ale o ukázku grafického zpracování. Hlavně uniforem.

Re: Hra od syna 3

Napsal: 31 bře 2022 10:40
od atari
Považuji za velmi nevkusné a neetické, dělat hru pro děti, kde se zabíjejí hospodářská zvířata.

Re: Hra od syna 3

Napsal: 31 bře 2022 10:59
od extrem
A když se tam budou zabíjet lidi, tak to bude etické a v pořádku?

Re: Hra od syna 3

Napsal: 31 bře 2022 11:04
od flowem
Neeticke :lol: v dnesni dobe je spis problem, kdyz tam nebude aspon jeden cernoch, cinan, shemale, nebinarni druh, jednorozec a na obloze duha. Jo a vlajka ukrajiny.

Jinak hezka hricka, at se snazi dal!

Re: Hra od syna 3

Napsal: 31 bře 2022 11:11
od mmmartin
extrem: Nevkládej OT dotazy do cizího tématu. Tvůj dotaz nereaguje na žádost, uvedenou v prvním příspěvku. Pokud tu chceš probírat etiku zabíjení, založ si vlastní téma.

Nicméně když už byla otázka položena, odpověď zní NENÍ.

Re: Hra od syna 3

Napsal: 31 bře 2022 11:50
od atari
Pokud pominu různé teorie o vzniku lidstva, tak lidé jako savci, se odpoutali od přírody a kromě jiného se začali systematicky zabíjet. A k tomu si vyrábějí zbraně za účelem hromadného zabíjení. Všichni se shodujeme, že to není správné, ale zvykli jsme si na to, a bereme to jako běžnou součást dnešního světa. (Teď neřeším, zda hry se zabíjením lidí jsou výchovné/nevýchovné nebo neškodný způsob vybití emocí – energie.)

Zvířata toto nedělají, ty si jenom hájí svoje teritorium a řeší potravu.

V tom je ten rozdíl, lidé versus zvířata.

Například mé dceři by se takováto hra se zabíjením zvířátek zhnusila.

Re: Hra od syna 3

Napsal: 31 bře 2022 12:23
od petr22
Zvirata zabijeji pro zabavu, simpanzi jdou jen pro tu zabavu vyvrazdit guerezy, kosatky pro zabavu prekusuji
tulene a tucnaky a tak dale a tak dale. Prave do her se zvirata umistuji proto, aby ta hra nebyla o vrazdeni lidi.
Paratky a kridylka letajici vsude okolo nevadi, s rucickama a nozickama je to prinejmensim nekorektni hra ktera
podnecuje nasili.

Nazev hry je jasny, ze samotne hry toho ale zatim moc videt neni. Doufejme ze AI nepritele nebude na urovni te kachny.

Graficke glitche se urcite podari vychytat, takto je to zatim na urovni Goat Simulatoru.

Vyjádření od autora

Napsal: 31 bře 2022 17:09
od pumancz
Zdravím, jsem vývojář této hry a chtěl bych se vyjádřit ke všemu, na co tu padla řeč.

1. Děkuji všem, co projevili svůj názor, uvědomil jsem si, že lidé nepochopí proč je něco ve hře tak, jak to je.
2. Je jasné že není poznat, o čem hra je, protože toto video NENÍ TRAILER NA HRU, pouze ukázka uniforem.


"Považuji za velmi nevkusné a neetické, dělat hru pro děti, kde se zabíjejí hospodářská zvířata."
Není to hra určená pro malé děti, ale dá se vyvodit, že zaujme hlavně je. Proto jsem se rozhodl pro grafiku takovou, jaká je. Nechci zachycovat v AAA grafice to jak kachny trpí, zato prvky krve chci zachovat.
Když zabíjení hospodářských zvířat není v pořádku, je například Mortal Kombat v pořádku, protože jsou tam lidi, ne zvířata? V této hře se zabíjejí kachny navzájem, stejně jako v jakékoli jiné střílečce, pouze jsou zde kachny místo lidí.
Pokud by lidé zabíjeli zvířata, rozhodně by to podle mého názoru v pořádku nebylo.

"Graficke glitche se urcite podari vychytat, takto je to zatim na urovni Goat Simulatoru."
Které grafické glitche máš na mysli? Moc rád bych to věděl, abych je mohl opravit.

"Prave do her se zvirata umistuji proto, aby ta hra nebyla o vrazdeni lidi."
Pravděpodobně by v této hře lidé byli, jediný důvod proč jsou v ní kachny je to, že jsem nedokázal vymodelovat člověka :D

"Zvířata toto nedělají, ty si jenom hájí svoje teritorium a řeší potravu."
V této hře jsem se pokusil udělat to, že kachny jsou zároveň na úrovni zvířecí, i lidské.
Hájí svoje teritorium, řeší potravu, pouze se chovají a bojují více jako lidé.

"Doufejme ze AI nepritele nebude na urovni te kachny."
Na úrovni kachny rozhodně nebude, ale taky nebude úžasné, jako v Total war.
Jelikož se hra odehrává z třetí osoby, je složitější ovládat jednotky, a proto, se snažím nedělat AI moc obtížné, protože bez pohledu z vrchu je nemožné proti němu bojovat.

Znovu děkuji všem!

Re: Hra od syna 3

Napsal: 31 bře 2022 17:30
od petr22
Kachny a dalsi ptaky urcite nechat, to je originalni (i kdyz existuje podobna hra kde jsou krysy).

Ve starsich videiich mi pripada, ze jednotky se mohou pohybovat skrz sebe (napr kachna projde
mezerou kam by se nemela vejit). Animace je stejna najakemkoliv sklonu povrchu, pri pohledu
zblizka je to videt, kachny jdouci z kopce stoji na patach (to ale nicemu nevadi).

Pokud jde o krev - velmi malokdy z vojaka jakehokoliv druhy vytecou litry krve, tedy by kazdy padly
nemusel lezet v obrovske cervene kaluzi.

Hlavne nedelat ptaka ktery predstavuje Napoleona mensiho nez ostatni - on totiz mensi nebyl, naopak
patril k tem vyssim.

Re: Hra od syna 3

Napsal: 31 bře 2022 18:06
od pumancz
Napoleona rozhodně neudělám menšího, samozřejmě vím že byl průměrné výšky. :D :D
Zato co se týče toho, že jednotky chodí skrz sebe, nevím, jestli to budu moci opravit. Musel jsem udělat vlastní systém na pohybování, protože základní byl špatně optimizovaný, a nevím jestli jsem schopný přidat to aby se kachny vyhýbaly ostatním, ale pokusím se.
Co se týče toho, že kachní nohy nejsou orientované směrem k zemi. Rozhodně by to udělat šlo, pomocí takzvaných Inverse Kinematics, ale s tímto systémem by se hra pravděpodobně hodně sekala a nevím jestli stojí za to přijít o 10-15 FPS jen kvůli nohám. V ostatních hrách, kde používají IK, většinou mají pouze 10 postav v jednu chvíli, mezitím zde je jich třeba 100.