Stránka 1 z 1

Obnovovaci frekvence vs frame rate

Napsal: 14 dub 2008 12:50
od Moriss
Zdravim. Resime tu ted takovou vec a uprime me nikdy nenapadlo nad tim takto premyslet.
Kdyz mam ve hre nejake frame rate (to je jedno .. treba 120 fps), tak se domnivam ze je to pouze ukazatel vykonu graficke karty, protoze klasicke lcd (nebo crt.. to je v tomto pripade take jedno) ma obvykle frekvenci mensi (nemyslim kvalitni crt, kde by tato frekvence dosazitelna byla). Takze je sice pekne, ze ve hre je 120, ale stejne vzhledem k frekvenci monitoru to nebude poznat...monitor stejne nevykresli vis framu za sekundu.
Takze jestli je toto pravda, pak je pro hrace bezpredmetne, jestli jim to tam pise 80 fps nebo 150 fps(pokud teda vemu uvahu klasicke lcd s 60 Hz).
Muzete mi nekdo rict, jeslti je to skutecne tak?
doufam, ze je to srozumitelne.

Re: Obnovovaci frekvence vs frame rate

Napsal: 14 dub 2008 13:26
od Weslo
je to skutečně tak jak říkáš...60Hz=60 snímků

Re: Obnovovaci frekvence vs frame rate

Napsal: 16 dub 2008 12:54
od Moriss
Sorry, ze se k tomu zas vracim. Ale my se tu o tom porad preme. Kolega tady se mnou je hrac a porad mi tvrdi, ze na svem lcd(75 Hz) vidi evidentni rozdil v tom jestli ma 80 fps nebo 150 fps. Coz s tim, co jsem psal predtim (jeslti je to teda pravda, jako ze je :) ). Tak jak je to mozne..?

Re: Obnovovaci frekvence vs frame rate

Napsal: 16 dub 2008 13:33
od Miragl
Já myslím, že je to podobná debata, jako jestli je kvalitnější zvuk z originálního CD nebo páleného. Nevím co by tam viděl líp, když pořád kouká na 75 snímků za vteřinu. I tak to je daleko za hranicí, co je schopné oko pobrat. Co ten kamarád dělá, když kouká na film nebo televizi? To musí dost trpět. :D

Re: Obnovovaci frekvence vs frame rate  Vyřešeno

Napsal: 16 dub 2008 13:47
od Moriss
Ano s tim souhlasim. Stejne je to mimo vnimani oka. Ale ted sme se tak nejak dohodli (po dlouhych rozumovych uvahach a trose toho googlu) :), ze hra muze byt v pripade vyssiho fps lespi v tom, ze napriklad pri vystrelu je rychlejsi/pomalejsi odezva, protoze pri mensim poctu fps se v podstate "musi pockat, az ten snimek dobehne", cimz jedinym snad muze byt hra ovlivnena (zlepsena v dusledku vyssich fps). Ale to uz zase zabredava do pozlacenych konektoru apod... Nicmene ten fyzicky vjem obrazu to proste nijak zmenit nemuze...