Balance potřebuje být něčím chráněnej, dokáže udělat slušnej burst, ale dokáže neuvěřitelně rychle chcípnout. Frost mágem a retri palou bys ho moc neuchránil, maximálně frost novou a zpomalením rychlosti běhu a retri pal pouze stunem. A nulovej burst.
Proto bych v první řadě bral rouga - neuvěřitelně dokáže ochránit balance drooda. Oba začnou ve stealthu, roug si vyčapne classu, která půjde k zemi jako první, začne, bude používat hlavně stuny, na druhýho hodí blind, v tu chvíli se může objevit balance ze stealthu, zapne všechny CD a společně s rougem zburstí prvního, v případě použití insignie u blindnutýho druhýho nepřítele to bude mít na starosti spíš drood, kterej mu hodí cyclone, kdyby náhodou došel (nešel na něj už hodit) tak tam hodí rooty. Je důležitý použít u drooda CD spelly na lepší dmg v pravou chvíli, protože hodit CD spelly a pak castit na druhýho cyclone se fakt nevyplácí.
U huntera bude taktika trochu jiná, jelikož balance a hunter dokážou oba pěkně burstit, prostě vylezou a začnou, arény trvaj většinou velmi krátce. Za huntera jsem hrál celkem dlouho a patří mezi mé oblíbené classy, v pvp dokáže dost vynikat, když se za něj umí. Ve WotLK doporučuju do arén MM - jesli ho ten člověk ovládá, máte WF helmu za 3 dny jak nic!
To bylo trochu taktiky, ale to už asi každý zkušenější pvp hráč pozná. Taky je důležitý sehnat nějakýho dobrýho rogunu (nebo huntera; a samozřejmě umět taky hrát za balance), je jich celkem málo na všech serverech (tím nepočítám nějaký funka atp., tam se dá udělat 2000 rating jak nic i se špatnou kombinací, pokud to ty dva umí; s bratrem jsem za shadow priesta a on destro locka udělali 2000 s furious hadrama

- ještě na WotLK 3.3.5). Pak je taky důležitá komunikace - nejlepší konverzace přes mikrofony nebo přinejhorším addony, které píšou automaticky info co se kde děje. Výběr addonů je taky důležitý, nezbytný je Gladius.