Žádní ochrana není stoprocentní, záleží před kým nebo čím se chceš chránit.
Nejspolehlivější býval hardwarový klíč, který se zapojil do sériového portu, ale dělat něco podobného (navíc dneska přes USB) by bylo dost drahé. Také se to používalo hlavně u profesionálních programů pro firmy, které stály desítky až stovky tisíc.
Podobné je to s CD, které musíš mít v mechanice aby se program rozjel, těžko vytvoříš v domácích podmínkách skutečně nezkopírovatelné, navíc přibývají starosti s distribucí a případnými reklamacemi vadných disků.
Pokud je to hra s multiplayerem po síti, mohl bys umožnit její instalaci nebo spuštění jen se schválením ze serveru, po registraci číslované kopie. Nevýhoda tohohle způsobu je nutnost připojení k Internetu, a osobně by mě dost štvalo že nějaký program někam pokaždé hlásí že jsem ho zapnul. Z podobných (a pár dalších) důvodů jsem Windows kopnul do (_!_) a jedu na Linuxu

Jestli se ta hra bude stahovat, mohl by registrovaný zákazník po zaplacení dostat unikátní odkaz pro jedno stažení, a serial key pro jednu instalaci jeho kopie, ale zase je to věc serveru, aby zajistil že každá ta stažená instalačka bude jedinečná.
Celkově s tím nejspíš bude víc práce než se samotnou tou hrou, ale navíc se všechno tohle dá nakonec nějak obejít, pokud bude někdo umět disassemblovat a bude mu na tom dost záležet, rozlouskne jakoukoliv ochranu, i kdybys jich tam měl třeba padesát. Je to jen otázka času. Není jednodušší to udělat jako Open Source a distribuovat pod
GNU GPL?

Mimochodem, jestli to budeš prodávat, založ si firmu a plať daně, protože dneska jde finančák i po důchodcích co si přivydělali pár korun prodejem drobností na Aukru, na tobě by si pořádně zgustnul
