Je tam akorat toto 4.8.2012 14:52:34
System.ComponentModel.Win32Exception (0x80004005): Systém nemůže nalézt uvedený soubor
v System.Diagnostics.Process.StartWithCreateProcess(ProcessStartInfo startInfo)
v System.Diagnostics.Process.Start()
v Terraria.Main.DrawMenu()
v Terraria.Main.Draw(GameTime gameTime)
v Microsoft.Xna.Framework.Game.DrawFrame()
v Microsoft.Xna.Framework.Game.Tick()
v Microsoft.Xna.Framework.Game.HostIdle(Object sender, EventArgs e)
v Microsoft.Xna.Framework.GameHost.OnIdle()
v Microsoft.Xna.Framework.WindowsGameHost.RunOneFrame()
v Microsoft.Xna.Framework.WindowsGameHost.ApplicationIdle(Object sender, EventArgs e)
v System.Windows.Forms.Application.ThreadContext.System.Windows.Forms.UnsafeNativeMethods.IMsoComponent.FDoIdle(Int32 grfidlef)
v System.Windows.Forms.Application.ComponentManager.System.Windows.Forms.UnsafeNativeMethods.IMsoComponentManager.FPushMessageLoop(IntPtr dwComponentID, Int32 reason, Int32 pvLoopData)
v System.Windows.Forms.Application.ThreadContext.RunMessageLoopInner(Int32 reason, ApplicationContext context)
v System.Windows.Forms.Application.ThreadContext.RunMessageLoop(Int32 reason, ApplicationContext context)
v System.Windows.Forms.Application.Run(Form mainForm)
v Microsoft.Xna.Framework.WindowsGameHost.Run()
v Microsoft.Xna.Framework.Game.RunGame(Boolean useBlockingRun)
v Terraria.Program.Main(String[] args)
A na tomto ntboku sem rozjel i call of duty 8 sice na nejnižší detaili ale nelagovalo to
--- Doplnění předchozího příspěvku (15 Zář 2012 18:27) ---
Minecraft jede uplne v poho.