Stránka 1 z 1

Minecraft - bug při portování z Netheru

Napsal: 21 říj 2012 23:00
od matejmatej
Ahoj mám takovej problém v minecraftu...
V každé hře (jak kreativní, tak přežití) jsem neměl problém s portováním do netheru.
Ten portál co jsem postavil do toho jsem se vrátil jenže... Ve světě co mám teď sem mě děje to, že když postavím v doměčku port do netheru (normálně mě to portne) a když se chci portnout zpátky, portne mě to zpátky, ale do portálu cca 250 metrů od domečku. Nevim co s tím protože i když ho zničím, doběhnu domů, vlezu do portu, vylezu v netheru, zalezu do portu, tak sem zase 250 metrů (kostiček) od domečku... Nevím co s tím protože v jiných mapách mě to nedělá... :-(

Re: Bug při portování z Netheru

Napsal: 21 říj 2012 23:39
od Owner
Nemas ten portal necim blokovan?
Posli screenshot.
Pro ostatni, dle popisu soudim, ze se jedna o Minecraft.

Odesláno z mého HTC Desire pomocí Tapatalk 2

Re: Bug při portování z Netheru

Napsal: 21 říj 2012 23:45
od matejmatej
tady je to i s údajema :smile: :-(

Re: Minecraft - bug při portování z Netheru

Napsal: 22 říj 2012 15:29
od matejmatej
Vyřešeno stačilo vymazat složku DIM-1 ve které jsou data o netheru a teď vše pracuje jak má. :smile:

Re: Minecraft - bug při portování z Netheru

Napsal: 22 říj 2012 15:31
od Andrew98
Tak označ téma zelenou fajfkou :)

Re: Minecraft - bug při portování z Netheru

Napsal: 22 říj 2012 16:36
od tux
Hele, pokud tu složku smažu, smaže se mi i pozice kde mám portal v netheru? Mě se v singlu totiž vytvořil portal na pěkně blbým místě, já potřebuju pevnost s Blaze spawnerem abych mohl dodělat achievementy, a ta nikde u mý pozice není.

Re: Minecraft - bug při portování z Netheru

Napsal: 22 říj 2012 16:48
od _vcn
Portály z a do Netheru je potřeba správně spárovat - na daných souřadnicích jak v overworldu i v netheru je potřeba vytvořit portál. A to se provede následovně:
1) V overworldu vytvoříš portál a zapíšeš si jeho souřadnice -> x, y, z.
2) Přejdeš do netheru a na následujících souřadnicích vytvoříš taky portál -> x:8, y, z:8. Proč x a y děleno osmi? Protože souřadnice v Netheru jsou 8x menší (a tedy i vzdálenosti), než v overworldu. Jen Y se nemění (protože y = výška a ta je v obou světech stejná).
Tohodle faktu se hodně využívá při stavbách různých cest a kolejí (nethermetro) - 800 bloků v normálním světě je v netheru jen 100.