Tato chyba se nejčastěji vyskytuje v případě, že je problém v komunikaci mezi počítačem a parní sítě. I když procházení internetu nemá žádné problémy, může být problém, nebo program, blokování Steam funkčnost.
Možné příčiny
Při pokusu o spuštění třetí strany titul na Steamu, může dojít k této chybě. Mezi nejčastější příčiny tohoto problému jsou uvedeny níže:
Jestliže hra je nedávné propuštění, nebo byl zakoupen v průběhu prodeje
Zatímco se snažíme předvídat poptávku od našich uživatelů, občas můžeme spustit z klíčů k zajištění nákupu. Když jsme z klíčů, bude tato chyba objeví. Bude vám vystavena klíč, jakmile jsme dostali více herního vydavatele.
Použití nekompatibilní operační systém
Pokud se pokoušíte spustit hru, nebo zobrazení CD Key na hru, zatímco používáte operační systém, na kterém je hra nebyla vydána (tj. pokusu o spuštění systému Windows-pouze uvolnění při použití systému Mac OS X Steam klient) , pak můžete obdržet tuto chybu. Chcete-li zjistit, které operační systémy titul je k dispozici na, naleznete na Steam stránky obchodu pro informace.
Router Configuration
Některé aplikace jiných výrobců her může vyžadovat otevření dalších portů na routeru, aby fungoval správně. Doporučujeme po použití směrovače s parní průvodce pro počáteční řešení problémů.
Firewall
Váš firewall může být brání hru pracovat správně. Doporučujeme po použití brány firewall s parní průvodcem pro počáteční řešení problémů.
Problém nastane po Aktualizace Steam
Pokud tento problém nastal bezprostředně po Parní aktualizaci a firewall je již zakázána, zkuste tento postup:
Odhlásit a ukončete Steam
Přejděte na C: \ Program Files \ Steam (výchozí umístění). Pokud jste nainstalovali Steam do jiné složky, prosím, vyhledejte tuto složku teď.
Přejmenujte soubor "ClientRegistry.blob" na ClientRegistryOld.blob a zavřete Steam složku
Spusťte Steam a přihlášení. Parní by měli aktualizovat, znovu vytvořit soubor, a pak budete moci přehrávat
Připojení Trouble
Pokud jste v současné době zažívá občasné problémy s připojením, může také dojít k této chybě. Prosím, obraťte se na svého poskytovatele služeb Internetu, aby se ujistil, že nejsou žádné aktuální výpadky v provozu v tomto okamžiku.
https://www.google.cz/search?q=%22Faile ... =firefox-a