Zdravim, po koupi nove grafiky mi zacaly "blbnout" textury u vetsiny her (far cry 3, assassins creed 3, MWO). Po priblizeni k objektu na urcitou vzdalenost se jeho textura "rozkostickuje" a po hned se zase vrati do normalu. Nevim jak bych to lepe popsal, proto jsem vytvoril video v HD, kde to je celkem dobre videt. Se starou grafikou (ATI HD 5870) jsem tenhle problem nemel. Prosim o radu. grafika: nVidia GF GTX 660Ti s nejnovejsimi ovladaci a zde ono video:
Re: nvidia graficky problem
Napsal: 13 pro 2012 15:28
od guest
Vítej na PC-Help!
Zvládá to zdroj? Podívej jaký máš a jaké požadavky má GK.
Stejně máš nějaké staré ovladače už jsou 310.64 Odinstaluj ovladače přes správce zařízení-Odebrat ovladač.Pak pročisti registry programem CCleaner a pak si stáhni nové BETA ovladače pro GeForce.I kvůli Far Cry 3 je vydávali.Stahuj zde http://www.geforce.com/drivers/beta-legacy Přináší mimo jiné i podstatný nárůst výkonu.Viz tady http://extrahardware.cnews.cz/na-far-cr ... si-az-o-38
Re: nvidia graficky problem
Napsal: 13 pro 2012 17:27
od Clorky
Rovnou bych to projel Driver Sweeperem.
Re: nvidia graficky problem
Napsal: 14 pro 2012 00:23
od bravetoss
Tak odinstaloval jsem ovladac, projel driver sweeperem, smazal vsechno spolecneho s nvidia display a amd display, vycistil registry ccleanerem, nainstaloval 310.64 a problem stale pretrvava. Jinak nedela to u vsech her, napr Mass Effect 3 zadny problem, stejne jako Half life 2. U Battlefieldu 3 jsem si toho taktez nevsiml.
Re: nvidia graficky problem
Napsal: 14 pro 2012 00:30
od Shinji-kun
nemas nejaky texture pack alebo nieco?lebo mne to pripomina to,ze je naplnena pamat grafickej karty proste s jednoduchsiou texturou pre vacsiu vzdialenost a ked prides blizsie tak sa nacita detailnejsia...motno by si sa mohol pozriet do nastaveni hry na nieco ako "view-distance" alebo nieco v tom zmysle...skus sa pohrat s nastavenim detailov, ze ked to das na uplne maximum ci to bude tiez robit
Re: nvidia graficky problem
Napsal: 14 pro 2012 10:24
od bravetoss
shinji mas pravdu, napr. ve Far Cry 3 pomoci parametru geometry urcuju, v jake vzdalenosti se to "rozkostickuje". Ve skutecnosti se zrejme nacita detailnejsi/mene detailnejsi textura. Tak se omlouvam za mystifikaci. Nicmene ten efekt prechodu je dosti nehezky, navic rozdil mezi low a ultra geometry je tak 10-20 metru, takze nic moc. Koukal jsem na video FC3, kde typek ukazuje rozdily v nastaveni grafiky, a na low geometry mu to dela uplne to samy co me, takze asi nezbyva nez cekat na novejsi ovladace, ktere by ten prechod resily lepe, pripadne na patch do inkriminovanych her. Jen doufam ze takoveto hnusne nacitani textur neni vlastnost nVidia karet obecne (posledni nvidii jsem mel tak 6 let zpatky:-))
Re: nvidia graficky problem
Napsal: 14 pro 2012 11:00
od Shinji-kun
mozno by si sa mohol popozerat napriklad na nejake developerske fora pre farcry ci tam nebudu prikazy do konzoly,ktore tie textury v hre nanutia resp. si budes vediet navolit nejaky sialeny viewdistance ako napriklad ja vo wowku mam .farclip nastaveny na uplne maximum co sa da a mne sa potom ta hra viacej paci...no ale neviem ci to bude take jednoduche aj u farcry :) hlavne rozdiel medzi wowko grafikou a farcry bude asi tak 10x