Pokladní systém pro hotel s restaurací, lze kombinovat s CRM
Napsal: 17 led 2013 16:50
Dobrý den, můžete někdo předat zkušenosti?
Začátkem června 2013 otevíráme zcela nový horský wellness hotel s kapacitou 250 lůžek. Momentálně řešíme výběr nějakého komplexního systému pro zmiňovaný hotel s restaurací pro cca 300 míst k sezení a wellness centrem.
Potřebujeme řešení formou pokladny, respektive pokladního systému, který ale navíc bude umět pracovat i s rezervačním systémem pro hotel. Navíc bychom chtěly mít pod kontrolou skladové hospodářství a fakturace. Jde o kombinaci takového pokladního systému se systémem informačním či fakturačním, ale také systémem CRM pro řízení vztahů se zákazníky. Nejsme si však jisti, zda vůbec lze kombinovat tyto systémy nebo jestli je možné je opravdu spolehlivě propojit. Uvítáme i online propojení přes internet a sledování pomocí kamerového systému.
Uvědomujeme si, že implementace a zaškolení takového podnikového systému je finančně a časově náročné, a proto nechceme tuto zkutečnost podcenit a začít co nejdříve.
Chtěly bychom požádat o doporučení. Budeme rádi za každou radu při výběru správných systémů.
Začátkem června 2013 otevíráme zcela nový horský wellness hotel s kapacitou 250 lůžek. Momentálně řešíme výběr nějakého komplexního systému pro zmiňovaný hotel s restaurací pro cca 300 míst k sezení a wellness centrem.
Potřebujeme řešení formou pokladny, respektive pokladního systému, který ale navíc bude umět pracovat i s rezervačním systémem pro hotel. Navíc bychom chtěly mít pod kontrolou skladové hospodářství a fakturace. Jde o kombinaci takového pokladního systému se systémem informačním či fakturačním, ale také systémem CRM pro řízení vztahů se zákazníky. Nejsme si však jisti, zda vůbec lze kombinovat tyto systémy nebo jestli je možné je opravdu spolehlivě propojit. Uvítáme i online propojení přes internet a sledování pomocí kamerového systému.
Uvědomujeme si, že implementace a zaškolení takového podnikového systému je finančně a časově náročné, a proto nechceme tuto zkutečnost podcenit a začít co nejdříve.
Chtěly bychom požádat o doporučení. Budeme rádi za každou radu při výběru správných systémů.