Stránka 1 z 1

TeamViewer - žádná reakce [prosím rychle]  Vyřešeno

Napsal: 16 úno 2013 17:04
od FooDMasteR
PC1: Stolní PC, WIFI, Windows XP, TeamViewer 8
PC2: netbook, WIFI, Windows 7, TeamViewer 8

Zdravím, začnu od začátku mého problému. Potřeboval jsem před pár dny řešit připojení k PC1 z domů (PC2) takže jsem zvolil TeamViewer který už používám déle. Nějakou dobu vše fungovalo skvěle ale PC1 v té době nebyl vypínaný. Myslel jsem si že TeamViewer je v PC1 spouštěný automaticky po zapnutí PC ale jednou když jsem se pokoušel připojit od PC1 k PC2 nešlo to. Zjistil jsem že počítač byl resetovaný a TeamViewer po spuštění nenajel.
Proto jsem po příjezdu k PC1 TeamViewer reinstaloval a znova nastavil heslo a zároveň jsem sebou PC2 a občas došlo v pohodě k připojení a občas chyba tuším ve smyslu že se nepodařilo připojit k směrovači. Dnes jsem ale u PC1 a po pokusu o připojení dole program vypisuje připojování a zachvíli vypíše "Připraveno k přípojení (zabezpečené připojení)" a přitom nevyskočí ani tabulka pro heslo, ani žádný error. Nevím co mám, špatně prosím pomocte :( .

Re: TeamViewer - žádná reakce [PROSÍM RYCHLE]

Napsal: 16 úno 2013 17:24
od d1amond
Neodpojili Tě? Nekomerční verze má limity v počtu spojení.

Re: TeamViewer - žádná reakce [PROSÍM RYCHLE]

Napsal: 16 úno 2013 22:04
od FooDMasteR
Nejspíš ano. Vím že mě pošlete někam ale nedá se to nějak obejít ? Je to dočasné spojení které potřebuji ale nechci do toho investovat.

--- Doplnění předchozího příspěvku (17 Úno 2013 00:15) ---

up

Re: TeamViewer - žádná reakce [PROSÍM RYCHLE]

Napsal: 17 úno 2013 15:46
od FooDMasteR
up

Re: TeamViewer - žádná reakce [PROSÍM RYCHLE]

Napsal: 17 úno 2013 17:14
od mmmartin
d1amond píše:Neodpojili Tě? Nekomerční verze má limity v počtu spojení.


Používám nekomerční verzi už delší dobu někdy i několikrát denně bez problému. Musíš ji ale mít zaregistrovanou, kde kromě jiného prohlašuješ, že se jedná o nekomerční použití.

Re: TeamViewer - žádná reakce [PROSÍM RYCHLE]

Napsal: 17 úno 2013 17:23
od guest
Také se mi nezdá, že když je to freeware pro nekomerční použití, že by to někdo bloknul. Já to používám asi 5 let, ale sporadicky a funguje bez problému.

Koukal jsem ale na ceny pro komerční použití a ty nejsou malé.

Odinstalovat, vyčistit CCleanerem a stáhnout vyšší verzi.

Nebo bych se obrátil na HelpLine.

Re: TeamViewer - žádná reakce [prosím rychle]

Napsal: 25 bře 2013 19:40
od FooDMasteR
Podařilo se mě nainstalovat nový s novým ID a funguje už déle.

Děkuji za odpovědi. VYŘEŠENO