Stránka 1 z 1

Pinacle studio 15

Napsal: 12 bře 2013 14:22
od Verlinka
Chtěla jsem se optat jestli někdo nemá zkušenost s chybovým hlášením: kompilace se nezdařila! opakujte akci...
Já to už teda zkouším opakovat asi po pátý a vždycky to skončí stejně, že se mi to prostě na dvd nevypálí, ani soubory video ts na disku nenajdu, tak nevím co s tím :-( Jinak předtím jsem vypálila normálně 10 dvd bez problému...

Re: Pinacle studio 15

Napsal: 12 bře 2013 14:25
od petr22
Rekl bych ze to je idealni otazka na technickou podporu

http://www.exac.cz/index.php?page=kontakt

Re: Pinacle studio 15

Napsal: 12 bře 2013 14:30
od Verlinka
Díky moc za odkaz! Já jsem se snažila najít nějakou techn.podporu, ale to se mi nějak nedařilo, tak jsem si myslela jestli v tom není jenom nějaká blbůstka...

Re: Pinacle studio 15

Napsal: 12 bře 2013 14:32
od petr22
Aha, tak ona je v tom zrada


Vážení uživatelé,
vzhledem ke změně vlastníka značky Pinnacle která nyní spadá pod společnost COREL ukončuje naše společnost k 30.9.2012 technickou podporu a servis pro značku Pinnacle, DAZZLE a AVID.

Nadále budeme poskytovat technickou podporu pouze koncovým zákazníkům, kteří si produkt zakoupí přímo u naší společnosti EXAC, s.r.o.

Ostatní uživatelé včetně prodejců musí využít technickou podporu společnosti COREL na následujícím čísle a emailu:
email: czsupport@corel.com
telefon: +420 234 147 044
Seznam podporovaných produktů společností COREL a rozsah technické podpory naleznete zde.

Stávající registrace pro technickou podporu byla zrušena ke dni 30.9.2012, pro využití technické podpory je nutné provést registraci novou. Chápeme, že může být nutnost další registrace brána jako zbytečnost, je ovšem nutná pro ověření nákupu produktu u naší společnosti. Věříme že tuto skutečnost přijmete s pochopením, registrace je velmi jednoduchá a zabere minimum času.

Re: Pinacle studio 15

Napsal: 12 bře 2013 14:39
od Verlinka
jo všimla jsem si, tak jsem zkusila použít ten mail, tak uvidíme, zatím aspoň nějakou naději mám, že mi někdo pomůže, díky