Stránka 1 z 1
Madshaders kernel CPU a pomalé
Napsal: 03 bře 2014 15:51
od Kim Spotcom
Ahoj, nevíte co způsobuje to, že program MadShaders je tak extrémně pomalý¨, pokud ho spustím na integrované grafice HD4000 (1300MHz core, 800MHz mem,uvnitř procáku i7-3740QM)? mám 3fps při 1024*600 i při profilu ultra performance?
Mám takový pocit, že problém bude v tom, že správce úloh ukazuje na tom jádře, kde je spuštěný, load (zeleně)asi 90%, přičemž 80%(červeně ) je KERNEL time. Jo reakce počítače jsou přitom extrémně pomalé, jako když se ve windows xp na jednojádrovém procesoru zasekne aplikace. Pomalá práce s okny, pomalé reakce na klikání. Problém, je že mám 4-jádro.
Re: Madshaders kernel CPU a pomalé
Napsal: 12 bře 2014 22:13
od Kim Spotcom
Nemáte někdo tušení? Nelíbí se mi tak vysoká zátěž kernele.
Re: Madshaders kernel CPU a pomalé
Napsal: 18 bře 2014 17:58
od Kim Spotcom
Abych to upřesnil, tak například v některých situacích je i nvidia pomalejší: (název - fps HD4000 - fps nvidia)
The Inversion Machine - 96- 40
MARS Flight - 17 -24
Marble - 62- 40
Creepy Mountains 10 - 22
Relentles - 70 - 40
Taky jsem si všiml, že zatímco při běhu na intel HD4000, je vytíženo CPU procesem GLSHHAcker na 12.5%, tak při nvidia na 25% (přičemž) . Co se týče toho kernel usage, tak v obou případech je veliké (asi rovné celkové zátěži). Čekal bych, že dedik, nvidia NVS5200M (dokonce přetaktovaná) bude rychlejší než HD4000.
Re: Madshaders kernel CPU a pomalé
Napsal: 18 bře 2014 18:02
od Oxxid
Nejede ti v double precision pane ladič?
Re: Madshaders kernel CPU a pomalé
Napsal: 18 bře 2014 18:25
od Kim Spotcom
Přiznám se, že nerozumím a nevím kde to hledat. (Hledal jsem na control panelu nvidia). Momentálně googluji precision glslhacker.
--- Doplnění předchozího příspěvku (18 Bře 2014 18:36) ---
Hmm, tak jsem nakonec našel řetězec precision v některých xml souborech s demy, a našel toto
#ifdef GL_ES
precision highp float;
#endif
U toho to dema konkrétně na hD4000 se zobrazí něco jako koule s jednou dírou, kdežto na nvidii se zobrazí něco jako shnilé jablko, kde je vidět precizně bump mapping, takže jde o hodně detailnější scénu. Zde konkrétně mám 3 fps v obou případech
Takže jsem se zaměřil na sledování rozdílu ve kvalitě, ale u jiného dema jsem ho nepostřehl a zjistil, že intel dá 370fps a nvidia 43 (mám podezření, že ten limit 40 fps se objevuje často)
Re: Madshaders kernel CPU a pomalé
Napsal: 18 bře 2014 18:48
od Oxxid
U profesionalnich karet jsou dva mody, single precision (v nem jedou normalni karty) a double precision na 3D modelovani apod. V nem ma GK vyrazne mensi vykon, tak me napadlo zdali ti nejede v nem.
Re: Madshaders kernel CPU a pomalé
Napsal: 18 bře 2014 18:53
od Kim Spotcom
OK. Taky jsem zjistil, že za ten limit 40fps může vsync, čímž jsem došel ke špatným závěrům (jen u těch fps, které jsou vysoké).