Stránka 1 z 1

Refund v Microsoft storu

Napsal: 04 kvě 2019 18:48
od FIDLIK
Zdravím, máte někdo zkušenosti s refundem v rámci Microsoft store? Jde mi o to, že jsem omylem zakoupil hru, která je dostupná pouze pro Xbox One, místo PC. Bohužel jsem to zjistil až po zadání klíče a následném pokusu o instalaci kde jsem zjistil, že nemám žádné podporované zařízení.

Máte s tím někdo zkušenosti? Podpora je momentálně off, tak mě napadlo se zatím zeptat.

Díky

Re: Refund v Microsoft storu

Napsal: 04 kvě 2019 19:20
od flowem
Sice s tím nemám zkušenosti, ale tohle jsi zkoušel? https://support.microsoft.com/cs-cz/hel ... nge-refund

Re: Refund v Microsoft storu

Napsal: 04 kvě 2019 19:49
od JegenaJk
V jednoduchosti tam je toto: "Když požádáte o vrácení, na které je nárok, připíšeme vám celou částku sníženou o původní poštovné a manipulační poplatky. Refundace jsou obvykle zpracovány do 3–5 pracovních dnů od okamžiku, kdy obdržíme vaši položku a určíme, že je u ní nárok na vrácení. Refundace provádíme pomocí původního způsobu platby."

Re: Refund v Microsoft storu

Napsal: 04 kvě 2019 20:44
od petr22
Cist je treba vse:

Digitální zboží, jako jsou aplikace, hry, doplňkový obsah, předplatná, filmy, televizní pořady a knihy, je nevratné, pokud nabídka nebo příslušný zákon nestanoví, že máte nárok na refundaci.

Pokud po prihlaseni do Store neni moznost Refund u dane polozky, tak to nejde.

Re: Refund v Microsoft storu

Napsal: 04 kvě 2019 21:30
od FIDLIK
Tohle všechno jsem samozřejmě pročetl, proto mě spíš zajímá nějaká určitá zkušenost s tímto problémem. Snažil jsem se hned kontaktovat support, ale bohužel jsou momentálně mimo.