Stránka 1 z 1

Správa firemních kontaktů

Napsal: 22 srp 2022 13:53
od dcnt_nbd
Ahoj,
u nás ve firmě řešíme problém neaktuálních interních kontaktů zaměstnanců (do 200 zaměstnanců). Kontakty máme řešené přes Exchange účet přidaný do telefonu (Android).
Když nastoupí nový zaměstnanec, popř. odejde, musí každý zaměstnanec vlézt do adresáře v Outlooku a ručně ho přidat/odebrat, což samozřejmě nikdo nedělá, protože většina o tom, že někdo nový přišel/odešel na pobočku na druhé straně republiky, neví.

Přes společný g-mail účet pro kontakty to řešit nechceme. Náš CRM/ERP systém správu kontaktů + synchro do mobilu neumožňuje.

Ideální stav by byl mít jeden admin účet, kde by se spravovali kontakty a pak např. user účet, který by se zaměstnancům nahrál do mobilu a automaticky se synchronizoval.

Zajímala by mě vaše zkušenost, pokud někdo řeší nebo řešil stejný problém. Nějaké tipy? Díky! :-)

Re: Správa firemních kontaktů

Napsal: 22 srp 2022 14:16
od ITCrowd
Vítej na PC-HELP!
U nás zaznamená personální oddělení. Na základě informací z DB se pak uživateli zřídí (zablokuje) e-mailový účet - řeší doménový skript. Pokud je účet neaktivní déle, než rok, skript jej automaticky maže.

Re: Správa firemních kontaktů

Napsal: 22 srp 2022 14:55
od dcnt_nbd
Díky za rychlou odpověď. Takže zaměstnanci u vás ve firmě také využívají Exchange účet v mobilu, jen se jim kontakty přidávají a odebírají sami pomocí toho skriptu?

Re: Správa firemních kontaktů

Napsal: 22 srp 2022 14:59
od petr22
Kontakni udaje u zablokovanych a vymazanych uctu se uz nezobrazuji.

U nas ma kazdy uzivatel povinnost udrzovat aktualni sve kontaktni udaje sam,
nevidim duvod proc by za uzivatele mel delat jejich praci admin, to aby nedelal
nic jineho, nez hlidal kdo ma jake telefonni cislo.

Outlook v mobilu ukazuje to, co Outlook na pocitaci a to je to same co ukazuje adresar.