Stránka 1 z 1

problém s rozbalením raru

Napsal: 01 úno 2009 12:52
od macek08
čau mám problém s rozbalováním v raru: pořád mi to háže chybu Nesouhlasí CRC v šifrovaném souboru.....
zkusil jsem už všechno a pořád nic. jestli víte čím by to mohlo být tak pls poraďte díky moc

Re: problém s rozbalením raru

Napsal: 01 úno 2009 12:55
od Pepas87
mas chybu v nejakem archivu..

spatne stazeno, dohledej ktery archyv ma jinou velikost nez ostatni a ten stahni znovu..(budeme predpokladat, ze ten rar je legalni..;))

Re: problém s rozbalením raru

Napsal: 01 úno 2009 12:59
od .luba.
Pokud to není instalace něčeho a je to například video,mp3 je možné , že když dáš v winraru uložit poškozené soubory tak to normálně pude. A vyzkoušel bych více programů (7-zip,winzip,powerarchiver).
Poslední možnost stáhnou (předpokládám legalní obsah znovu).

Re: problém s rozbalením raru

Napsal: 01 úno 2009 13:24
od macek08
dělá mi to u všeho ať stáhnu seriál, film nebo třeba nějáky program

Re: problém s rozbalením raru

Napsal: 01 úno 2009 13:29
od Pepas87
tak zkusi jiny archivacni program..
ja osobne teda nikdy nemel s WinRARem problemy..

Re: problém s rozbalením raru

Napsal: 01 úno 2009 13:29
od macek08
a teď sem zjistil že nemůžu ani jeden program jak si napsal ten archiver atd. nejde nainstalovat,

Re: problém s rozbalením raru

Napsal: 01 úno 2009 13:31
od macek08
ja mam taky winrar ale asi to bude tím jak sem preinstaloval windows tak sem udelal neco spatne protoze mi nejde ani nokia pc suite a takove programy ty mi nejdou vubec instalovat,jako ne vsechny ale treba power archiver,ted to rozbalovani, programy pro skladani hudby at.

Re: problém s rozbalením raru

Napsal: 01 úno 2009 13:34
od Pepas87
tak to bude neco jineho...
mozna nekde nejaka chyba ve woknech, nebo nejaka breberka...
mozna zkus pro zacatek vlozit svuj HJTlog do prislusne sekce, at vyloucime nakazu, pote se pohneme dal..

Re: problém s rozbalením raru

Napsal: 01 úno 2009 13:38
od macek08
HJTlog to je co? :lol:

Re: problém s rozbalením raru

Napsal: 01 úno 2009 13:45
od mmmartin
Výsledek kontroly systému na běžící procesy, návod najdeš v sekci HiJackThis - Návod na použití programu HaJackThis.

Re: problém s rozbalením raru

Napsal: 01 úno 2009 13:50
od macek08
Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 13:48:03, on 1.2.2009
Platform: Windows XP SP3 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.6000.16640)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE
C:\Program Files\CyberLink\PowerDVD\PDVDServ.exe
C:\Program Files\DAEMON Tools\daemon.exe
C:\Program Files\DAEMON Tools SearchBar\Search.exe
C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\MOM.EXE
C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\ccc.exe
C:\Program Files\Canon\MyPrinter\BJMyPrt.exe
C:\Program Files\ESET\ESET Smart Security\egui.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Program Files\Adobe\Acrobat 6.0 CE\Distillr\acrotray.exe
C:\Program Files\ESET\ESET Smart Security\ekrn.exe
C:\PROGRA~1\NVIDIA~1\NETWOR~1\Apache Group\Apache2\bin\apache.exe
C:\Program Files\Canon\IJPLM\IJPLMSVC.EXE
C:\PROGRA~1\NVIDIA~1\NETWOR~1\bin\nSvcIp.exe
C:\PROGRA~1\NVIDIA~1\NETWOR~1\bin\nSvcLog.exe
C:\PROGRA~1\NVIDIA~1\NETWOR~1\Apache Group\Apache2\bin\apache.exe
C:\WINDOWS\system32\PnkBstrA.exe
C:\WINDOWS\system32\PnkBstrB.exe
C:\Program Files\Alcohol Soft\Alcohol 120\StarWind\StarWindService.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\PROGRA~1\NVIDIA~1\NETWOR~1\bin\nSvcAppFlt.exe
C:\WINDOWS\system32\wscntfy.exe
C:\Program Files\QIP\qip.exe
C:\WINDOWS\system32\drwtsn32.exe
C:\WINDOWS\system32\drwtsn32.exe
C:\WINDOWS\explorer.exe
C:\Program Files\uTorrent\uTorrent.exe
C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\Program Files\Trend Micro\HijackThis\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.seznam.cz/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Odkazy
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files\Adobe\Acrobat 6.0 CE\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: AcroIEToolbarHelper Class - {AE7CD045-E861-484f-8273-0445EE161910} - C:\Program Files\Adobe\Acrobat 6.0 CE\Acrobat\AcroIEFavClient.dll
O2 - BHO: WhenUSearch Helper - {BA2325ED-F9EB-4830-8FCE-0BC35B16969B} - C:\Program Files\DAEMON Tools SearchBar\search.dll
O3 - Toolbar: Adobe PDF - {47833539-D0C5-4125-9FA8-0819E2EAAC93} - C:\Program Files\Adobe\Acrobat 6.0 CE\Acrobat\AcroIEFavClient.dll
O4 - HKLM\..\Run: [nTrayFw] C:\PROGRA~1\NVIDIA~1\NETWOR~1\bin\nTrayFw.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMan] SOUNDMAN.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [StartCCC] C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\CLIStart.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [RemoteControl] "C:\Program Files\CyberLink\PowerDVD\PDVDServ.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [DAEMON Tools] "C:\Program Files\DAEMON Tools\daemon.exe" -lang 1033
O4 - HKLM\..\Run: [WhenUSearch] "C:\Program Files\DAEMON Tools SearchBar\Search.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [KernelFaultCheck] %systemroot%\system32\dumprep 0 -k
O4 - HKLM\..\Run: [CanonSolutionMenu] C:\Program Files\Canon\SolutionMenu\CNSLMAIN.exe /logon
O4 - HKLM\..\Run: [CanonMyPrinter] C:\Program Files\Canon\MyPrinter\BJMyPrt.exe /logon
O4 - HKLM\..\Run: [WhenUSearchWHSE] "C:\Program Files\DAEMON Tools SearchBar\whse.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [egui] "C:\Program Files\ESET\ESET Smart Security\egui.exe" /hide /waitservice
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\RunOnce: [nltide_2] regsvr32 /s /n /i:U shell32 (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\RunOnce: [nltide_2] regsvr32 /s /n /i:U shell32 (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\RunOnce: [nltide_2] regsvr32 /s /n /i:U shell32 (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\RunOnce: [nltide_2] regsvr32 /s /n /i:U shell32 (User 'Default user')
O4 - Global Startup: Acrobat Assistant.lnk = C:\Program Files\Adobe\Acrobat 6.0 CE\Distillr\acrotray.exe
O8 - Extra context menu item: E&xportovat do aplikace Microsoft Office Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Zdroje informací - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{F7AF2CC5-9606-415D-96CC-9CE5E9F05C78}: NameServer = 217.197.152.145,217.197.150.168
O23 - Service: Ati HotKey Poller - ATI Technologies Inc. - C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: ATI Smart - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\ati2sgag.exe
O23 - Service: Eset HTTP Server (EhttpSrv) - ESET - C:\Program Files\ESET\ESET Smart Security\EHttpSrv.exe
O23 - Service: Eset Service (ekrn) - ESET - C:\Program Files\ESET\ESET Smart Security\ekrn.exe
O23 - Service: ForceWare Intelligent Application Manager (IAM) - Unknown owner - C:\PROGRA~1\NVIDIA~1\NETWOR~1\bin\nSvcAppFlt.exe
O23 - Service: Forceware Web Interface (ForcewareWebInterface) - Apache Software Foundation - C:\PROGRA~1\NVIDIA~1\NETWOR~1\Apache Group\Apache2\bin\apache.exe
O23 - Service: Inkjet Printer/Scanner Extended Survey Program (IJPLMSVC) - Unknown owner - C:\Program Files\Canon\IJPLM\IJPLMSVC.EXE
O23 - Service: ForceWare IP service (nSvcIp) - NVIDIA - C:\PROGRA~1\NVIDIA~1\NETWOR~1\bin\nSvcIp.exe
O23 - Service: ForceWare user log service (nSvcLog) - NVIDIA - C:\PROGRA~1\NVIDIA~1\NETWOR~1\bin\nSvcLog.exe
O23 - Service: PnkBstrA - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\PnkBstrA.exe
O23 - Service: PnkBstrB - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\PnkBstrB.exe
O23 - Service: ServiceLayer - Nokia. - C:\Program Files\PC Connectivity Solution\ServiceLayer.exe
O23 - Service: StarWind iSCSI Service (StarWindService) - Rocket Division Software - C:\Program Files\Alcohol Soft\Alcohol 120\StarWind\StarWindService.exe

--
End of file - 7504 bytes

Re: problém s rozbalením raru

Napsal: 01 úno 2009 14:48
od memphisto
Aha sry. Už to s tebou řeší jaro3 tady