Stránka 1 z 1

Nejde spouštět software

Napsal: 06 říj 2011 17:50
od Holi-cz
Zdravím. Po přeinstalaci PC mám problém, že mi nejdou spouštět některé programy. Např. předinstalovaný Internet Explorer (ne že bych ho používal... :) ) a totéž se mi objevilo i u programu MusicJet. Najedu na start, najdu program kliknu, ale prostě se nespustí :shock: . Přeinstalace nepomohla. Díky

Re: Nejde spouštět software

Napsal: 06 říj 2011 17:52
od guest
Co je u tebe
Po přeinstalaci PC

Re: Nejde spouštět software

Napsal: 06 říj 2011 18:00
od Holi-cz
U mně je po přeinstalaci PC, že jsem komplet zformátoval disk a znovu nainstaloval Windows (PS: Windows 7 64 BIT, kdyby to bylo třeba ..)

Re: Nejde spouštět software

Napsal: 06 říj 2011 18:06
od guest
U někoho je to opravná instalace, tedy práskné nový systém na starý. :wink: Pokud ti nepomohla ani nová instalace mnůže být problém na instalačním DVD anebo i na HDD.

Re: Nejde spouštět software

Napsal: 06 říj 2011 18:07
od Holi-cz
Instalačním DVD myslíš instalaci Windows? HDD bych řekl že ne. Nebo se může zničeho nic takto 'podělat'?

Re: Nejde spouštět software

Napsal: 06 říj 2011 18:09
od guest
Ano, myslím Win 7. Z ničeho nic se může podělat kdeco, mně takto umřela babička - otestuj ho.

Re: Nejde spouštět software

Napsal: 06 říj 2011 18:15
od Holi-cz
Ještě mne napadlo, nemůže to být nějaký neodhalený červík? Když totiž něco hledám a kliknu na výsledek (u googlu) zobrazí se mi nějaká jiná stránka :-O .. Jsou 3 různé co se mi zobrazují. Nebo je to od googlu nová forma reklam ...... ?

// Jaký program doporučuješ na kontrolu? Ashampoo?

Re: Nejde spouštět software  Vyřešeno

Napsal: 06 říj 2011 18:22
od guest
Ten červík možný je, i když po čisté instalaci? Můžeš si v sekci HijackThis nechat zkontrolovat log. Na kontrolu HDD je nejlepší program od výrobce - mají to na stránkách.

Re: Nejde spouštět software

Napsal: 06 říj 2011 18:38
od Holi-cz
No, ta instalace už pár týdnů zpět byla. Dobře. Napíšu si ještě o kontrolu logu zajdu na stránky výrobce a stáhnu jejich program. Zatím pěkně děkuji :)


// vyřešeno zde