Stránka 1 z 1

Výběr CRM programu pro firmu

Napsal: 01 úno 2012 12:01
od Bea25
Potřebovala bych poradit s výběrem vhodném programu pro naši firmu. Potřebuji aby uměla vytvořit databázi klientů, kde by mohly vzniknout jejich jednotlivé karty. A aby šli klienti jednoduše vyhledat podle různých kritérií (adresa, jméno, specifické číslo apod.). Nenapadá prosím někoho nějaký?

Re: Výběr programu pro firmu

Napsal: 01 úno 2012 12:44
od guest
A nemáte ve firmě MS Office, součástí je Microsoft Office Access.

Re: Výběr programu pro firmu

Napsal: 01 úno 2012 12:55
od Bea25
Access mě už taky napadl. Ale ten mi přece nedá tu možnost, abych - dám příklad - když kliknu na konkrétní osobu, není možnost otevření nějaké její "karty" kde by byly všechny informace a změny stavu za celou dobu co je našim klientem. Nebo se pletu?

Re: Výběr programu pro firmu

Napsal: 01 úno 2012 13:13
od guest
Tak s tím nemám zkušenost, našel jsem TOTO

Re: Výběr programu pro firmu

Napsal: 01 úno 2012 13:41
od Bea25
Ale pokud jsem to správně pochopila toto je pro vyhledávání v databázi na internetu, ne pro vytvoření své vlastní?! Ale i tak díky za ochotu! :smile:

Re: Výběr programu pro firmu

Napsal: 01 úno 2012 13:47
od guest
Nejspíš nenajdete něco, co by přesně odpovídalo požadavkům, vždy se to bude muset nějak upravit.

Re: Výběr CRM programu pro firmu

Napsal: 01 úno 2012 14:05
od d1amond
Jaké povahy mají být informace o klientech?
Každý free účetní systém podporuje v základu filtrování dat zákazníků. Ale nejde tam určitě sledovat události na jednotlivých zákaznících v jiné podobě, než účetní. S tím bude trochu problém.

//těmi informacemi mám namysli plánování schůzek, zápis z jednání atd. protože přesně to je podstatou CRM. Dále záleží na velikosti podniku, u větších je pak výhodou zvolit některý ERP systém, kde je CRM jako modul k dispozici.

Re: Výběr CRM programu pro firmu

Napsal: 01 úno 2012 14:12
od Bea25
Je to trošku složitější. Jedná se o nájemníky konkrétních bytů. Takže je třeba vyhledávat jednak někdy podle bytů a tam najít informace o tom jaké změny proběhly. Např. změna nájemníka, výměna elektroměru apod. A poté to stejné z pohledu lidí. Kdy uzavřeli smlouvu, kdy došlo k její změně, k ukončení, např. i té výměně elektroměru apod. Asi hledám něco, co ve své podstatě neexistuje :-(

Re: Výběr CRM programu pro firmu

Napsal: 01 úno 2012 14:54
od Rimmer
Řekl bych, že údajů chybí víc, protože není firma jako firma. Pokud by se někdo na dotaz měl chytnout, potřeboval by myslím taky vědět:
- pro kolik uživatelů by měl systém být?
- má být on-line, offline?
- má běžet i na mobilních zařízeních nebo jen v počítači?
- kolik bude klientů (stovky, tisíce)?
- vůle koupit nebo spíš pronajímat?
atd.

Podnikový systém není legrace, sám jsem jich dost zažil - většina byla udělaná někým na koleni. Výhoda těchto řešení byla v tom, že přesně program přesně odpovídal tomu, co firma potřebovala. Nevýhoda jasná - cokoliv je dělané na koleni má chyby, navíc to bylo strašně pracný naprogramovat - aplikace se vyvíjela několik let. Takže ten Access bych spíš nedoporučil - ideálně se zkusit napasovat na nějaký již existující systém. Šel bych cestou pokus omyl - hodit do Googlu "podnikový systém pro malý střední podnik" a co vyjede, to zkusit.

Pokud jde o nějakou malou firmičku s hrstkou zaměstnanců a stovkou klientů, pak by podle mě klidně stačil i Excel + nějaký šikovný programátor/student. Když to přeženu, i phpBB (na čem běží tohle fórum) by šlo docela dobře nastavit jako takové malé podnikové CRMko ;-)

--- Doplnění předchozího příspěvku (Stř Úno 01, 2012 2:57 pm) ---

Předběhla jsi mě se svojí odpovědí....no, tak jen rychlá reakce.

Nájemník v bytě je velice jednoduchá relace: OSOBA v INSTITUCI. Jak osoba, tak i instituce (v tvém případě byt) pak mají různé vlastnosti, parametry, historii akcí...tohle by měl zvládat každý systém.

Re: Výběr CRM programu pro firmu

Napsal: 01 úno 2012 15:50
od d1amond
Bea25 píše:Je to trošku složitější. Jedná se o nájemníky konkrétních bytů. Takže je třeba vyhledávat jednak někdy podle bytů a tam najít informace o tom jaké změny proběhly. Např. změna nájemníka, výměna elektroměru apod. A poté to stejné z pohledu lidí. Kdy uzavřeli smlouvu, kdy došlo k její změně, k ukončení, např. i té výměně elektroměru apod. Asi hledám něco, co ve své podstatě neexistuje :-(

Přesně tak, tohle je hodně specifické zadání. To se většinou řeší zakázkově.

Re: Výběr CRM programu pro firmu

Napsal: 10 bře 2012 12:24
od durando
Dobrý den, já jsem si vybral před lety český CRM systém od firmy AWIS http://www.systemcrm.cz/, se kterým jsem naprosto spokojený. Jednak umí věci, které jsem potřeboval, aby uměl, a jiné CRM systémy to neuměly nebo by bylo potřeba to nechat doprogramovat. Myslím, že by to šlo použít i pro zmiňovanou správu bytů a nájemníků, jak píše BEA25. Vytvoření databáze klientů na tomto CRM systému je maličkostí. Je to v podstatě fakturační a administrační CRM systém, který umožňuje vystavování faktur online a jejich evidenci, ale také dělení dodavatelů, sdílení dokumentů, vedení obchodních případů, evidenci zaměstnanců, nemocenské, docházky. Úkoly pro zaměstnance, dokumenty ke stažení, souhrn nabídek, objednávky, odběratelé, sklad a celou skladovou evidenci a další. Dokonce teď na svých stránkách mají nějakou akci na CRM systém zdarma.

Tak se mrkněte na webky, třeba to bude právě to, co hledáte.