
M4RTY: Vždyť my ho už máme..

Spyke píše:Myslíš Gymkhanu? Jo, na to se kouká hezky. Škoda, že nám odešel k Fordu. Ale viděli jste jeho start v Rally? Celkem se trápil, kluk. Holt, dělat kraviny je trochu něco jiného než pořádně jezdit..![]()
Dacie jsou tragické, ať už zastaralou motorizací, nulovou výbavou, atd. Jediné nač mohou lákat je cena, stejně jako hromada novodobého šrotu z Číny. Francouzi se s Renaultem nikdy moc nepárali a tady je to ještě o třídu níž. S Dusterem asi takhle, vzhled dle mého zase tak tragický není, jde o vkus, stejně jako vždy. Kvalita zpracování je taktéž již lepší a vůbec už to má blíže k autu. Navíc když to cenově srovnáte s Yetim, je to hodně lákavá nabídka, pokud hledáte auto na hory ve čtyřkole..![]()
K tomu, že je lepší koupit starou Octávu než Dacii rozhodně nesouhlasím. Kdo si někdy starou Octávu kupoval, ví, že sice ji seženete za nějakých 100k, ale dalších minimálně 50k do ní vrazíte, aby to vydrželo a obstojně jezdilo - tím neříkám, že to je špatné auto. Pokud někdo shání auto kolem stovky, nejlepší volbou, dle mě, je stará Fabka. Spolehlivé auto bez nutnosti dalších větších investic.
S Fabií, sériovou verzi bych nechtěl. S těma okénkama to opravdu vypadá jak tank, zepředu pak navíc, díky mlhovkám, jak Zetor. V práci jsme měli vytisknuté porovnání právě s ním a to by jste koukali, jak jsou si podobní. Ale RS je něco jiného, auto pořídíte za 499 000,-, ale dalších 10k si vezme lakovaná střecha, 10k lakovaná kola, 10k Black paket a 10k metla, aby to k něčemu vypadalo. Avšak 1.4 s kompresorem a turbem je prostě paráda. Sice možná trochu předimenzovaný, ale poježdění je to parádní. 132kW s tak malým autem umí opravdu divy, jen škoda té dvouspojkové DSG, nevím jestli je to o zvyku, ale mě to prostě nesedí a to tak že vůbec. Zlatej manuál, nevím kterou tykev napadlo ho vynechat - i když zřejmě je to kvůli velikosti. Uvidíme ale, jak na tom bude motor s výdrží a spolehlivostí..![]()
HTP byl/je průser, o tom se nemá cenu bavit. Naštěstí je v nabídce nový 1.2TSI (dražší je myslím jen o 25k) a to už je dle mého opravdu povedený motor.
Podvozek Citroenu je komfortní, o tom žádná. Jak říkám, každý hledá něco jiného. A já jsem ještě hodně mladý než abych se usadil a vozil si zadek takhle v klidu s tím, že neucítím od volantu žádnou odezvu a neucítím ani žádný výmol. Tvrdý podvozek má prostě něco do sebe, už jen kvůli tomu, že auto lépe sedí v zatáčkách. Asi takhle, měl sem jednou půjčenou S2000 a co si budem povídat, to je prostě pohádka. Atmosférický motor, náhon na zadek, neuvěřitelné co to auto dokáže. Ale co si budem povídat, na vyblbnutí je tu motorka a to je zcela jiná kapitola a zase jiná láska..
Zpět na “Rady s výběrem hw a sestavením PC”
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google Adsense [Bot] a 20 hostů