NV podporu DX12/Vulkanu má, jen neumí využít AS, ale to není až tak podstatná věc.
petr22 píše:DX12/Vulkan nejsou moc vhodne.
Naprostý nesmysl, kromě AS DX12/Vulkan nepřináší nic, co by NV grafiky neuměly, nové API sníží overhead na všech grafikách.
Kolik % výkonu navíc AS přinese záleží na spoustě věcí - i na rozložení zátěže ve scéně, typicky je to kolem 5-10%.
petr22 píše:Staci se podivat, jak v Doomu vzrostl vykon po vydani podpory Vulkanu - u AMD hodne, u Nvidie vubec.
Rozšířený omyl, je to přesně naopak - AMD grafiky OpenGL moc nezvládají, takže byly výkonem hodně nízko, proto to teď vypadá, že Vulkan přinesl spoustu výkonu u AMD grafik.
Navíc se na AMD grafikách teď v Doomu používají shader intrinsics, což přináší další procenta navrch.