Stránka 1 z 1

Jak reklamovat i7 + sestavení nového PC

Napsal: 02 říj 2016 15:44
od Medicus
Zdravím, :-)

v nejbližší době si budu kupovat sestavený herní PC. Zde můžete kouknout na aktuální verzi sestavy: https://www.czc.cz/6bfbnt4u6sg7mafdmg2hc78u2g/seznam Budu rád za připomínky, hlavně potřebuju vyřešit, zda aktuálně zvolená case je OK.

Nicméně moje hlavní otázka v tomto tématu se týká procesoru i7-6700. Koukal jsem, že se např. na bazos.cz prodávají nové procesory, ale jsou většinou bez faktury. Avšak dle prodejců je lze díky sériovému číslu v případě problémů reklamovat přímo u výrobce. Je to pravda či nikoliv? Pokud ano, můžete mi tedy prosím vysvětlit, jak taková reklamace funguje, kam se to posílá, apod... Reklamace jsem vždy posílal do e-shopu, kde věc byla koupená, takže s tímto nemám žádné zkušnosti a na netu jsem o tom moc info nenašel.

Předem díky za rady a vysvětlení

Re: Jak reklamovat i7 + sestavení nového PC

Napsal: 02 říj 2016 15:54
od petr22
Hlavni pripominka - zdroj. Zdroje Be Quiet! zde nekteri doporucuji, nicmenne tyto zdroje jsou osazeny nekvalitnimi kondenzatory. Doporucuji poridit osvedceny zdroj od Seasonicu.

Co se tyce procesoru z bazose, hlavni otazka je, proc jsou prodavane nove procesory bez zaruky? Mohou byt kradene, pripadne mechanicky poskozene (nalomeny roh). Podle nasich zakonu totiz zaruku poskytuje pouze prodejce a je neprenosna - takze zaruku ze zakona poskytuje ten kdo pocesory na Bazosi prodava, at se mu to libi, nebo ne.

Procesory jde reklamovat primo u vyrobce - je na to RMA formular.
http://www.intel.com/content/www/us/en/ ... 06268.html