Stránka 1 z 1
VR brýle pro PC
Napsal: 16 črc 2017 18:10
od viett
Ahoj,
chci se zeptat. Vím že se prodávaj VR brýle pro mobily cca za 2500 kč. Existujou brýle i pro PC v podobné cenové kategorii? Nechci to na hry, ale filmy pouze. Mám Nvidii 970, takže by neměl být problém s výkonem :)
Re: VR brýle pro PC
Napsal: 16 črc 2017 18:44
od HappyMental
Ty VR brýle pro mobily, co máš na mysli, jsou pouze pouzdra s čočkami, do kterých musíš telefon vložit, a ten pak slouží jako zobrazovadlo (navíc nevalné kvality pokud nemáš na telefonu alespoň 4k displej). Pokud by jsi chtěl VR brýle s vlastním displejem, tak ty jsou cenou trochu jinde.
Re: VR brýle pro PC
Napsal: 16 črc 2017 19:06
od Karrex
https://www.alza.cz/gaming/oculus-rift- ... 526126.htm?
A 970 na VR problém možná trochu bude, protože je na hranici doporučených.
Re: VR brýle pro PC
Napsal: 16 črc 2017 19:10
od petr22
To je zajimave - v roce 2002 fungovalo 3D i na Pentiu 4 1800 MHz s nejakym Radeonem 1600 nebo co to bylo, a najednou nestaci GTX 970 ? Vzdyt to funguje porad na stejnem principu.
K levnemu funkcnimu 3D staci projektor nebo monitor s podporou pasivniho 3D a pak staci bryle za 100 Kc.
Je to mnohonasblne levnejsi nez slavny Oculus Rift.
Re: VR brýle pro PC
Napsal: 16 črc 2017 19:23
od faraon
Wirthův zákon: "Nároky softwaru rostou rychleji než výkon hardwaru."
Re: VR brýle pro PC
Napsal: 16 črc 2017 19:35
od Karrex
Pasivní 3D ti přijde jako super?

No to teda nevím. Měl jsi ten oculus (zaplý) někdy na hlavě? To se přeci nedá vůbec srovnávat, když víš, oč jde a máš nějaké základní porovnání.
Re: VR brýle pro PC
Napsal: 16 črc 2017 19:41
od petr22
Vzhledem k tomu, ze stejne musis koukat kam ti autori urcili tak nevidim zadnou vyhodu v tom mit na hlave brejle za 20 tisic.
Pokud to ma pouzivat vic lidi soucasne tak to ponekud leze do penez.
Re: VR brýle pro PC
Napsal: 17 črc 2017 10:27
od Karrex
Koukat kam ti určili není tak úplně přesný, jo, musíš jít danou cestičkou, ale taky se můžeš alespoň rozhlížet, otáčet atp.
Re: VR brýle pro PC
Napsal: 17 črc 2017 10:42
od petr22
Otaceni a rozhlizeni funguje jen a pouze ve hre.
U filmu koukas tam kam autor otocil kameru a zaostrit okem musis na vzdalenost, na kterou je zaostrena kamera.
Tudiz pri sledovani filmu padaji vsechny vyhody, ktere ma Oculus Rift proti pasivnim nebo aktivnim 3D brylim pro TV a projektor.
A zustava fakt ze kazdy clovek potrebuje jeden Oculus Rift za 20 tisic/kus.
Pokud ty filmy nemusi byt 3D (a nejsou potreba dva displeje), tak se daji ty bryle snadno postavit do cca 4000 Kc.