Připojit jen samotný piezo snímač rovnou do vstupu nebude mít uspokojivý efekt, je potřeba, aby vstup měl co nejvyšší možnou impedanci (Hi-Z), případně mít DI box pro piezo (třeba
https://www.thomann.de/cz/radial_engineering_sb_4.htm). I tak bude zvuk poměrně dost ostrý. Lepších výsledků jsem dosahoval s elektretovým mikrofonem (
http://www.rh-sound.cz/cz/em-712a_mikrofony.rhd.17.htm), uchyceným klipsem za okraj díry a mikrofonem uvnitř kytary namířeným do prostoru pod kobylkou. Ale co si budeme povídat, taky žádná hitparáda... Podstatně, ale skutečně PODSTATNĚ lepších výsledků dosahuji poslední rok s mikrofonem AKG C411 (
https://www.thomann.de/cz/akg_c411ph_mikro.htm). Dle věci znalých, je však mnohem větší lahůdkou mikrofon DPA4061 (
https://www.thomann.de/cz/dpa_4061_bm_low_sens.htm). Ještě musím doplnit, že všechny mnou zmiňované mikrofony, včetně DI boxu, vyžadují phantomové napájení, takže buď externí zvukovka, která phantom umí, nebo phantomový napáječ (třeba
https://www.thomann.de/cz/millenium_pocket_phantom.htm) a nebo nejlépe phantomem vybavený mixážní pult. Platí zde pravidlo, za málo peněz, málo muziky

Po sepsání odpovědi, jsem si prohlédl ITCrowdovy odkazy. Ten Miditech je opravdu minimum a je docela otázka, jak si poradí s piezem na vstupu. V mých očích ho navíc degraduje absence XLR konektorů. Naproti tomu ten Steinberg splňuje všechno, co by se pro takové to domácí žvýkání mohlo hodit. Má to phantom, jeden vstup je Hi-Z, na vstupech XLR/jack komba, leze to rovnou do počítače přes USB, jde o poměrně slušnou značku a rovněž cena není nikterak přehnaná (na Kytarách o dvě kila levnější, než u Thomanna). Po zakoupení této karty se už dá experimentovat od pieza z budíku po DPA4061 a výš...

Při troše skromnosti by mohly vyhovět i karty:
https://www.thomann.de/cz/steinberg_ur12.htm,
https://www.thomann.de/cz/esi_maya_22_usb.htm,
https://www.thomann.de/cz/focusrite_sca ... nd_gen.htmA při troše neskromnosti mixáčky:
https://www.thomann.de/cz/alesis_multimix_4usb_fx.htm,
https://www.thomann.de/cz/soundcraft_ui12.htm (s tím jezdím již pár let k mé maximální spokojenosti).
Ad Behringer. Mezi profi muzikanty je to snad nejsprostší slovo, které znají. Nicméně poslední dobou se Uliho výrobky dotahují a kupříkladu jeho digitální mixáky se chytají i v "lize".
Dodatečně přidáno po 11 minutách 8 vteřinách:Dopňuji: Ten Behrouš by asi taky mohl splnit skromné požadavky. Má to "midasy na vstupu" tak by to snad nemělo šumět a nějak moc zkreslovat, což bývala kdysi Uliho bolest. Osobně s jeho výrobky nemám mnoho zkušenností, měl jsem jen "déčkové" zesilovače a vedle toho, že byly lehoučké, jak peříčko, hrály pro mé potřeby obstojně (iNUKE NU1000 a iNUKE NU3000).