Herní PC s RBG kolem 80k

Nechte si poradit s výběrem jednotlivých komponent, s návrhem PC sestavy či s koupí notebooku

Moderátoři: Marfy, Mods_junior, Mods_senior, HW spec team

Dadovinak
Level 1.5
Level 1.5
Pohlaví: Muž

Herní PC s RBG kolem 80k

Příspěvekod Dadovinak » 15 říj 2024 21:41

Ahoj,

Po pár letech se opět vracím na toto fórum, kde jsem od vás odborníků dostal vždy nejlepší rady a postřehy ohledně sestavení PC. Proto bych Vás chtěl poprosit o radu se sestavením následujícího PC.

Jednalo by se o herní PC, pouze bedna s windows. Strop přímo nemám, pouze jsem si myslel, že by to mohlo být kolem 60 - 80 tisíc ? Podmínkou, respektive, přál bych si, aby to mělo vodní chlazení - nevím proč, přijde mi to cool, je to tiché ? Dále bych to chtěl mít jako designovku do pokoje s RGB podsvícením, tedy něco ve stylu: https://cz.msi.com/Landing/mystic-light-rgb-gaming-pc/compatible-products
https://www.reddit.com/r/pcmasterrace/comments/bmc7b2/new_rgb_pc_build/

Čistě náhodně zvolené příklady, kde to trochu svítí, tedy prosklenou bednu a ať je tam hodně barviček :D
Současně nevím kde si to nechat sestavit ? Přepokládám, že vodník není standart, jestli by to zvládla alza ? :D

Hry hraju maximálně občas wowko, ale na herním noťasu, který mám z roku 2018: https://www.msi.com/Laptop/GP73-Leopard-8RE/Specification to prostě už trochu laguje a není to jako dřív (ono i to topení a větráky nebyla nikdy žádná hitparáda ale na kolej nebyla jiná možnost :D)

Monitor mám: https://www.alza.cz/23-6-msi-g24c4-e2-d ... lHEALw_wcB
Druhý monitor bych k sestavě dokoupil. Něco novějšího bych klidně někdy zahrál ale není to priorita, chci pěkný design a vědět že dalších pár let rozjedu všechno, ono i to wowko jde rok co rok nahoru s hw požadavky :D

Všem děkuji moc za rady.
Naposledy upravil(a) Dadovinak dne 16 říj 2024 13:57, celkem upraveno 4 x.

Reklama
Alferi
Level 3.5
Level 3.5
Pohlaví: Nespecifikováno

Re: Herní PC s vodním chlazením a RBG kolem 80k