tip na tv tuner k ntb

Nechte si poradit s výběrem jednotlivých komponent, s návrhem PC sestavy či s koupí notebooku

Moderátoři: Marfy, Mods_junior, Mods_senior, HW spec team

Uživatelský avatar
manulka.cz
nováček
Příspěvky: 15
Registrován: červenec 08
Bydliště: Potštejn / přes tejden Praha 6
Pohlaví: Žena
Stav:
Offline
Kontakt:

tip na tv tuner k ntb

Příspěvekod manulka.cz » 03 říj 2008 09:07

Ahoj! Mám ntb s operačním systémem WIndows XP a chtěla bych si pořídit nejaký tv tuner pro koukání na TV. Později budu mít nový ntb s Vistama, tak aby chodil dyžtak i na Vistách.. Nemáte s nějakým dobré zkušenosti, moc se v tomto směru nevyznám a nerada bych nalítla. :wink: pokudmožno cenově rozumný, jsem chudá studentka :smile: Díky!!

Reklama
Uživatelský avatar
memphisto
Guru Level 13
Guru Level 13
Příspěvky: 21113
Registrován: září 06
Bydliště: Zlín - České Budějovice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: tip na tv tuner k ntb

Příspěvekod memphisto » 03 říj 2008 09:54

já jsem si pořídil AVer TV Hybrid Volar HX a nemůžu jinak, než doporučit. skvělý tuner pro analog i digitál. chytá signál velice dobře i s přiloženou anténou
PRAVIDLA PC-HELP.CZ, PRAVIDLA sekce HijackThis, HijackThis návod, Memtest, CCleaner
Logy z programu HijackThis neposílejte prosím přes SZ, ale vkládejte je do patřičné sekce. Děkuji

Uživatelský avatar
manulka.cz
nováček
Příspěvky: 15
Registrován: červenec 08
Bydliště: Potštejn / přes tejden Praha 6
Pohlaví: Žena
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: tip na tv tuner k ntb

Příspěvekod manulka.cz » 03 říj 2008 12:56

taky jsem po něm koukala, ale u mého ještě ted dosavadního notebooku mám Pentium Mobil jen 1733 MHz a koukala jsem na parametry a ty vyžadují min. 2 GHz a minimálně RAMku 512 MB, tu mám, ale je to na hranici asi že.. :-(

Uživatelský avatar
memphisto
Guru Level 13
Guru Level 13
Příspěvky: 21113
Registrován: září 06
Bydliště: Zlín - České Budějovice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: tip na tv tuner k ntb

Příspěvekod memphisto » 03 říj 2008 13:00