Stránka 1 z 1

Chyba na straně mé, nebo providera?

Napsal: 25 lis 2015 17:50
od oopela
Zdravím. Mám už delší dobu celkem závažné problémy s internetem. Potřebuji zjistit, jestli je chyba na straně providera, nebo mé síťové karty. Internet vypadává přibližně od 17:30 do 22:00 každý den. Snažil jsem se to řešit ale bohužel, technici jsou tam pouze do tří a když se dovolám tak mi to zvedne nějaká ženská, která pomalu ani neví, co je to modem. Už jsem tam volal více než desetkrát a snažil jsem se sehnat technika ale nic. Proto se chci prvně ujistit, že chyba není na mé straně než se na ně kompletně obořím. Síťovku mám integrovanou v grafice Gigabyte GA-78LMT-S2P. Výpadky vypadají asi takhle: například během jedné minuty vypadne internet dvakrát na 5 - 10 sekund a pak třeba chvíli klid. Myslím si, že tohle video (https://www.youtube.com/watch?v=7G1OdI9 ... e=youtu.be) to asi vysvětlí nejlépe. Kdykoliv se vpravo nahoře objeví červený trojúhelník jsem odpojený. Snad mi pomůžete jelikož začínám ztrácet s providerem trpělivost. Díky moc!

Edit: Jedno z mých podezření je, že by to mohlo být způsobeno tím, že jsme jakýmsi způsobem se sousedem napojeni na jeden port(?), nejsem si jistý, ale tohle je jediné, co mě napadá.

Re: Chyba na straně mé, nebo providera?

Napsal: 25 lis 2015 18:09
od petr22
Kdyby jen se sousedem, ale s dalsimi desitkami lidi.....

Ta doba presne odpovida tomu, kdy lidi chodi z prace a pouzivaji internet.

Co to je proboha za firmu? Nejaka rodinna, kde mama dela calldesk a tata a dva synove techniky?

Re: Chyba na straně mé, nebo providera?

Napsal: 25 lis 2015 18:30
od oopela
Jak nad tím tak uvažuju, tak jsem výpadky měl i na notebooku. Takže síťovka to asi není. Když se mi tu jednou podařilo nahnat technika tak nad tím chvíli koumal, zjistil, že můj router pouští jen 10mb/s (vyměnil jsem ho) a pak si pod nosem zanadával a zaběhl za sousedem že prý je vůl a co se do toho vrtá nebo tak nějak. No... a pak už jsem o nikom neslyšel. Přesně kvůli té doby jsem si domyslel, že to nejspíš je způsobeno těma lidma. Ono je totiž zajímavé, že si nikdo ze vchodu prý nestěžuje. Okay, jdu napsat naštvaný email na heldesk.

Re: Chyba na straně mé, nebo providera?

Napsal: 25 lis 2015 22:09
od Pic
Když už chceš uvádět technická data routeru, uváděj hodnoty ve správných jednotkách.

Re: Chyba na straně mé, nebo providera?

Napsal: 29 lis 2015 11:52
od oopela
Co jsem uvedl špatně? MB/s? Mimochodem, pokud je to tím, že to způsobují ti sousedi, co jim mám říct že se děje? Abych je navedl ať už to konečně vyřeší. Protože je poledne v neděli a ono to zase padá.

Re: Chyba na straně mé, nebo providera?

Napsal: 29 lis 2015 12:02
od petr22
Ani MB/s, ani mb/s ale Mb/s. To jsou tisicinasobne rozdily kdyz se uvede spatna jednotka.

Podle me se deje zkratka to, ze konektivita nestiha pocet uzivatelu - coz je problem poskytovatele.

Re: Chyba na straně mé, nebo providera?

Napsal: 29 lis 2015 12:08
od Pic
Hodnota mb/s - co to je? Jestli dobře rozumím, tak máte všichni v domě stejného poskytovatele připojení. Takže buď obrazně ucpete link k poskytovateli, nebo pokud mluvíš o připojení WiFi, tak se vzájemně rušíte. Bez řešení s providerem nic nejspíše nezlepšíš.

Re: Chyba na straně mé, nebo providera?

Napsal: 29 lis 2015 12:15
od oopela
Jo takhle, omlouvám se. Neuvědomil jsem si co píšu. Takže jedině provider. Okay, díky moc za pomoc!