Stránka 1 z 2
Vysoký packet loss
Napsal: 02 úno 2019 21:34
od Eryo
Zdravím,
trápí mě vysoký packet loss a nevím si s ním rady. Předem děkuji za návrhy řešení,
Rád bych věděl, jestli je chyba někde na mé straně sítě, nebo na straně poskytovatele internetu.
Na obrázku níže je můj problém.
Re: Vysoký packet loss
Napsal: 02 úno 2019 21:56
od ITCrowd
Vítej na PC-HELP!
Chyba je na tvé síti - předpokládám, že máš router.
Vzhledem k tomu, že je to tak hezky pravidelné, tak buď vir, nějaká žroutská aplikace, nebo aktualizace woken.
Ostatní zařízení v síti jsou v pořádku?
Re: Vysoký packet loss
Napsal: 02 úno 2019 22:55
od Eryo
Přidávám záznam z druhého notebooku
Nevím, co by mohlo způsobovat takové relativně pravidelné ztráty na dvou zařízeních.
Případně dodám jakékoliv další podklady.
Re: Vysoký packet loss
Napsal: 02 úno 2019 23:05
od ITCrowd
Odpoj ten první počítač od sítě a pak to zkus na tom druhém.
Re: Vysoký packet loss
Napsal: 02 úno 2019 23:25
od Eryo
Ok, odpojil jsem první PC od sítě a po chvíli opět připojil, což se projevilo okamžitou a souvislou ztrátou packetů, po čase 23:13
Jak se dá zjistit, co v PC to způsobuje?
Re: Vysoký packet loss
Napsal: 02 úno 2019 23:26
od ITCrowd
ITCrowd píše:Vzhledem k tomu, že je to tak hezky pravidelné, tak buď vir, nějaká žroutská aplikace, nebo aktualizace woken.
Dodatečně přidáno po 10 minutách 12 vteřinách:Nejdříve si zkontroluj aktuaizace woken.
Až bude systém aktualizovaný, pak si stáhni Process Monitor
https://docs.microsoft.com/en-us/sysint ... ds/procmon Nech ho chvíli běžet, poté v menu vyber "tools" a zde zvol "Network Summary". Seřaď výsledky pole "Total Events" od největšího. Měl by se ukázat proces, který síť tak vytěžuje.
A nakonec - pokud ho neidentifikujeme, pak tě odkážu na sekci HijackThis pro odblešení.
Re: Vysoký packet loss
Napsal: 02 úno 2019 23:40
od Eryo
Díky, mrknu se na to a dám info
Dodatečně přidáno po 23 minutách 5 vteřinách:Tak aktualizace se tváří, že neprobíhají.
Zde výsledek probíhajících procesů
Re: Vysoký packet loss
Napsal: 03 úno 2019 06:18
od ITCrowd
Aáá, tak ještě jednou
Psal jsem to popaměti
Postup stejný, jen místo Network Summary vybereš Process Activity Summary. Mělo by to vypadat nějak takto:
Re: Vysoký packet loss
Napsal: 03 úno 2019 08:37
od Eryo
tak nový výpis
Re: Vysoký packet loss
Napsal: 04 úno 2019 12:17
od ITCrowd
Vzhledem k pravidelnosti vypadá slibně tebou označený proces. Je to nějaká služba od HP. Týká se síťových tiskáren. Zkus službu zastavit a uvidíš.
Jinak největší žrout WindowsStore? Proč má vůbec běžet?
Re: Vysoký packet loss
Napsal: 04 úno 2019 15:33
od Clorky
K účelu omezení vytížení připojení využívám Netlimiter, je dostupný zdarma v trial verzi, lze v něm omezovat bandwidth jednotlivých aplikací (procesů) a zároveň ti v reálném čase ukazuje, které aplikace využívají jaký bandwidth.
Vyzkoušej a uvidíš.
https://www.netlimiter.com/
Re: Vysoký packet loss
Napsal: 04 úno 2019 23:41
od Eryo
Děkuji za pomoc při hledání problému, ani po zastavení služby od HP nedošlo ke změně, tedy kromě toho, že se mi už v nezobrazovalo nic co by vytěžovalo síť, program netlimiter je super díky za ukázání, ale ani s jeho pomocí sem si neporadil.
Nakonec jsem právě přeinstaloval systém, asi to bylo asi nejjednodušší řešení, naštěstí pro mě jsem měl vše mimo programů zálohováno.
díky