Stránka 1 z 2

Vysoký packet loss

Napsal: 02 úno 2019 21:34
od Eryo
Zdravím,
trápí mě vysoký packet loss a nevím si s ním rady. Předem děkuji za návrhy řešení,

Rád bych věděl, jestli je chyba někde na mé straně sítě, nebo na straně poskytovatele internetu.

Na obrázku níže je můj problém.

Obrázek

Re: Vysoký packet loss

Napsal: 02 úno 2019 21:56
od ITCrowd
Vítej na PC-HELP!
Chyba je na tvé síti - předpokládám, že máš router.
Vzhledem k tomu, že je to tak hezky pravidelné, tak buď vir, nějaká žroutská aplikace, nebo aktualizace woken.
Ostatní zařízení v síti jsou v pořádku?

Re: Vysoký packet loss

Napsal: 02 úno 2019 22:55
od Eryo
Přidávám záznam z druhého notebooku

Obrázek

Nevím, co by mohlo způsobovat takové relativně pravidelné ztráty na dvou zařízeních.

Případně dodám jakékoliv další podklady.

Re: Vysoký packet loss

Napsal: 02 úno 2019 23:05
od ITCrowd
Odpoj ten první počítač od sítě a pak to zkus na tom druhém.

Re: Vysoký packet loss

Napsal: 02 úno 2019 23:25
od Eryo
Ok, odpojil jsem první PC od sítě a po chvíli opět připojil, což se projevilo okamžitou a souvislou ztrátou packetů, po čase 23:13

Obrázek

Jak se dá zjistit, co v PC to způsobuje?

Re: Vysoký packet loss

Napsal: 02 úno 2019 23:26
od ITCrowd
ITCrowd píše:Vzhledem k tomu, že je to tak hezky pravidelné, tak buď vir, nějaká žroutská aplikace, nebo aktualizace woken.


Dodatečně přidáno po 10 minutách 12 vteřinách:
Nejdříve si zkontroluj aktuaizace woken.
Až bude systém aktualizovaný, pak si stáhni Process Monitor https://docs.microsoft.com/en-us/sysint ... ds/procmon Nech ho chvíli běžet, poté v menu vyber "tools" a zde zvol "Network Summary". Seřaď výsledky pole "Total Events" od největšího. Měl by se ukázat proces, který síť tak vytěžuje.
A nakonec - pokud ho neidentifikujeme, pak tě odkážu na sekci HijackThis pro odblešení.

Re: Vysoký packet loss

Napsal: 02 úno 2019 23:40
od Eryo
Díky, mrknu se na to a dám info

Dodatečně přidáno po 23 minutách 5 vteřinách:
Tak aktualizace se tváří, že neprobíhají.

Zde výsledek probíhajících procesů

Obrázek

Re: Vysoký packet loss

Napsal: 03 úno 2019 06:18
od ITCrowd
Aáá, tak ještě jednou :-)
Psal jsem to popaměti :-)
Postup stejný, jen místo Network Summary vybereš Process Activity Summary. Mělo by to vypadat nějak takto:

Re: Vysoký packet loss

Napsal: 03 úno 2019 08:37
od Eryo
tak nový výpis

Re: Vysoký packet loss

Napsal: 04 úno 2019 12:17
od ITCrowd
Vzhledem k pravidelnosti vypadá slibně tebou označený proces. Je to nějaká služba od HP. Týká se síťových tiskáren. Zkus službu zastavit a uvidíš.
Jinak největší žrout WindowsStore? Proč má vůbec běžet?

Re: Vysoký packet loss

Napsal: 04 úno 2019 15:33
od Clorky
K účelu omezení vytížení připojení využívám Netlimiter, je dostupný zdarma v trial verzi, lze v něm omezovat bandwidth jednotlivých aplikací (procesů) a zároveň ti v reálném čase ukazuje, které aplikace využívají jaký bandwidth.
Vyzkoušej a uvidíš.
https://www.netlimiter.com/

Re: Vysoký packet loss

Napsal: 04 úno 2019 23:41
od Eryo
Děkuji za pomoc při hledání problému, ani po zastavení služby od HP nedošlo ke změně, tedy kromě toho, že se mi už v nezobrazovalo nic co by vytěžovalo síť, program netlimiter je super díky za ukázání, ale ani s jeho pomocí sem si neporadil.

Nakonec jsem právě přeinstaloval systém, asi to bylo asi nejjednodušší řešení, naštěstí pro mě jsem měl vše mimo programů zálohováno.

díky