Problém S LTE routerem Vyřešeno
Napsal: 30 bře 2020 13:37
od Hak
Dobrý den, mám problém s LTE routerem STRONG 4G LTE Wi-Fi Router 300. Po vložení SIM karty T-MOBIL se mi vůbec nezobrazí úroveň mobilního signálu. Samotný router s PC komunikuje, ale WIN10 píší bez přístupu k internetu. Vložit SIM kartu znovu jsem se zkusil už několikrát. V mobilu SIM funguje. Na webu jsem narazil na tuto recenzi : "Rychla instalace, jen rpo uplneho laika muze byt mensi zadrhel nastaveni v pripade T-Mobile SIM, kde je nutne zmenit APN nastaveni, otazka par kliknuti na internetu a zjistite, ze staci umazat prednastaveneho uzivatele/heslo a hned vse svisti :)" Bohužel na uživatele nelze reagovat a mě tato informace nestačí. Předed díky za radu.
Re: Problém S LTE routerem
Napsal: 30 bře 2020 13:40
od ITCrowd
Re: Problém S LTE routerem
Napsal: 30 bře 2020 14:48
od G0dzila
Pokud SIM v telefonu funguje v ní problém nehledej. Doporučuji ze SIM smazat PIN pokud tam je. Bývá to nejčastější chyba, že uživatel tam dá SIMku, ale zapomene se v routeru už přihlásit do sítě PINEM.
Re: Problém S LTE routerem
Napsal: 31 bře 2020 14:32
od Hak
Volal.10 minut mi něco předčítali do ucha pak mě přepojovali a kdyby to vypadlo, tak že se ozvou... To bylo včera dopoledne a nic. Ale už je to vyřešeno. Stačilo smazat PIN jak mi poradil G0dzila.
Děkuju ti.
Dodatečně přidáno po 2 minutách 43 vteřinách:G0dzila píše:Pokud SIM v telefonu funguje v ní problém nehledej. Doporučuji ze SIM smazat PIN pokud tam je. Bývá to nejčastější chyba, že uživatel tam dá SIMku, ale zapomene se v routeru už přihlásit do sítě PINEM.
BINGO!! Díky moc. Možná by stačilo kdyby to k routeru obchodník zmínil. Všude je tam "stačí vložit SIM a už to jede". Ta zmínka o PINU by zaostalejším uživatelům jako jsem já, ušetřila spoustu času.
Ještě jednu dík.