Po reinstalaci tiskárny nelze tisknout (chyba DC18 - selhání sítě) Vyřešeno
Napsal: 22 lis 2020 11:28
Ahoj,
potřebovala bych zoufale poradit ohledně problému s připojením tiskárny, resp. s tiskem.
Pořídila jsem si tiskárnu HP Deskjet Ink Advantage 3545, propojila přes USB s notebookem HP 4520s a bez problémů přes rok tiskla ze všech aplikací.
Minulý týden jsem potřebovala vytisknout pracovní věci (z wordu) a když se zobrazí tisk, nic se nevytiskne. V tiskové úloze je chvíli zobrazen „1 dokument“, poté se zobrazí „žádný dokument k tisku“, a přitom se nic nevytiskne. Z časové tísně jsem zkusila zkonvertovat do pdf a poté se dokument vytiskl.
Dneska jsem potřebovala opět tisknout, ale už nelze ani po konverzi do pdf. Odinstalovala jsem kompletně tiskárnu a opětovně ji nainstalovala se všemi ovladači. Výsledek mi zobrazil, že je tiskárna v pořádku nainstalována a je tak možné ji použít. Jenže jsem tam, kde jsem byla – tiskárna mi zobrazí „tisk“, následně v tiskové úloze „1 dokument“, ale nic se nevytiskne. Když ale zkusím hodit text třeba do poznámkového bloku, bez problému se vytiskne.
Zajímavé je, že mi zobrazilo u výsledku diagnostiky problém se sítí (selhání SSID) a zobrazilo chybu: DC18. Přitom jsem on-line na síti a přihlášena vždy přes "pevný" internet, ne bezdrátově přes wifi…
Mohla bych poprosit o pomoc.
potřebovala bych zoufale poradit ohledně problému s připojením tiskárny, resp. s tiskem.
Pořídila jsem si tiskárnu HP Deskjet Ink Advantage 3545, propojila přes USB s notebookem HP 4520s a bez problémů přes rok tiskla ze všech aplikací.
Minulý týden jsem potřebovala vytisknout pracovní věci (z wordu) a když se zobrazí tisk, nic se nevytiskne. V tiskové úloze je chvíli zobrazen „1 dokument“, poté se zobrazí „žádný dokument k tisku“, a přitom se nic nevytiskne. Z časové tísně jsem zkusila zkonvertovat do pdf a poté se dokument vytiskl.
Dneska jsem potřebovala opět tisknout, ale už nelze ani po konverzi do pdf. Odinstalovala jsem kompletně tiskárnu a opětovně ji nainstalovala se všemi ovladači. Výsledek mi zobrazil, že je tiskárna v pořádku nainstalována a je tak možné ji použít. Jenže jsem tam, kde jsem byla – tiskárna mi zobrazí „tisk“, následně v tiskové úloze „1 dokument“, ale nic se nevytiskne. Když ale zkusím hodit text třeba do poznámkového bloku, bez problému se vytiskne.
Zajímavé je, že mi zobrazilo u výsledku diagnostiky problém se sítí (selhání SSID) a zobrazilo chybu: DC18. Přitom jsem on-line na síti a přihlášena vždy přes "pevný" internet, ne bezdrátově přes wifi…
Mohla bych poprosit o pomoc.